Divendres 12 d'octubre 2012

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Ja t'he apuntat Kronus però en el moment de fer-ho nosaltres estavem a alpha i només quedaven llocs lliures a bravo. Suposo que ja ens recolocaran d'alguna manera o obriran charlie i ens enviaran cap allí.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Apuntat estàs Jaumem. :çsi:

Han obert Charlie per a nosaltres sols (de moment) així que de lloc n'hi ha de sobra.

Això és d'aquí una hora. Jo vaig a sopar i vinc.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#11
Molt bona partida :çsi:

Hem començat bastant bé (excepte per quan el blindat ha mort el Balder :( ). Crec que ens hem mogut en bona formació, protegint els flancs i veient 360º sempre que es podia. Una llàstima la quantitat de morts per foc amic (jo m'incloeix-ho amb una granada llançada sense força :çno: ). Al final ha acabat com sol acabar, enemics per totes bandes i superiors en número.


Aquest cap de setmana intentaré recopilar els millos moments de la partida grabada ç;)
 
3 Juny 2011
783
0
0
#13
Kronus said:
jaumem said:
Una llàstima la quantitat de morts per foc amic
A mi m'ho expliques? ç:D
Revisant el vídeo he vist que amb la granada mat a dos aliats, un d'ells és el Senglar ç:D . Cal destacar que Alpha ens disparava (que va ser quan et van matar) i vam ser nosaltres els qui els vam haver de dir que érem Charlie, quan ha de ser al revés per evitar el foc amic.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#14
Aquí teniu la partida d'ahir, no està completa, només les parts dignes de veure (he llevat els moments de llarga espera, la cursa del principi, etc).

[youtube]h4QScdeeaxc[/youtube]
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#17
jaumem said:
Kronus said:
jaumem said:
Una llàstima la quantitat de morts per foc amic
A mi m'ho expliques? ç:D
Revisant el vídeo he vist que amb la granada mat a dos aliats, un d'ells és el Senglar ç:D . Cal destacar que Alpha ens disparava (que va ser quan et van matar) i vam ser nosaltres els qui els vam haver de dir que érem Charlie, quan ha de ser al revés per evitar el foc amic.
No no,amb sembla que amb va matar una IA