DIUMENGE 20, 22:00 CURS MEDIC ACE3 NIVELL AVANÇAT

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1


DESCRIPCIÓ DEL CURS

Es un curs obert a tothom, i no hi ha cap requisit previ. Es especialment indicat per a tothom que alguna vegada hagi d'aplicar una bena a si mateix o a un altre.... i vulgui fer-ho be.

La part principal de la clase es teórica i la asistencia es obligada. Les clases pràctiques serviràn per valorar l'aprofitament de la part teorica del curs per part dels estudiants i veure si han apres els coneixements que els hi permetràn guanyar-se la cinta de sanitari que podrán posar a la seva firma.


CALENDARI
DIUMENGE 20, 22:00 - PART TEORICA
DIUMENGE 27, 22:00 - PART PRACTICA. (no es permet la presentació a la part pràctica sense haver participat a la part teórica).

TEMARI

0.- Abans de Començar…
1.- Configuració d’ACE3 pel metge
2.- Sintomes.
3.- Tipus de Ferides i triatge.
4.- Material mèdic i el seu ús.
5.- Signes vitals i medicaments.
6.- Tractant al pacient.
7.- Equipament del metge.
8.- Actuació tàctica del metge.
9.- Documentació
10.- Preguntes i respostes.

DOCUMENTACIÓ

Es lliurarà a tots al acabar la part teórica.



INSCRITS AL CURS

ATUNERO - Confirmat :thumbup:
ASHDRICK - Confirmat :thumbup:
SILVERARROW - Confirmat :thumbup:
WELROD17
ROCA1996
PAPERBOY
COPESS - Confirmat :thumbup:
BOIRA - Confirmat :thumbup:
VIPER - Confirmat :thumbup:
TANDROW - Confirmat :thumbup:
LAGIA8 - Confirmat :thumbup:
ADRN112 - Confirmat :thumbup:

ASISTÈNCIA

ATUNERO
ASHDRICK
SILVERARROW
BOIRA
VIPER
TANDROW
LAGIA8
ADRN112

ROCA1996 - CAIGUT/CONNEXIÓ
COPESS - ARRIBAT TARD
 

Boira

Nou usuari
9 Maig 2018
8
0
1
#4
A mi m'interesa, ahir em veu dir que em podía apuntar, pero veig que es nivell avançat, i jo nomes tinc nocions extremadament basiques, necesito algún tipus de coneixaments previs per asistir al curs? si fos el cas, puc mirar algún video de youtube d'introducció que n'hi han bastants.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
Boira said:
A mi m'interesa, ahir em veu dir que em podía apuntar, pero veig que es nivell avançat, i jo nomes tinc nocions extremadament basiques, necesito algún tipus de coneixaments previs per asistir al curs? si fos el cas, puc mirar algún video de youtube d'introducció que n'hi han bastants.
No cal cap coneixement previ per apuntar-se al curs. El curs cobreix el ABC fins XYZ, per tant no hi ha problema i t'apunto.

El "nivell avançat" es refereix a la dificultat de sistema médic ACE amb la que sempre juguem.