Dissabte 9, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#1


REQUISITS
ArmA3 + CBA + TFAR + RHS US + BLX+ BCOMBAT + ACE3

(estaria bé si baixeu el RHS Rus)

SITUACIÓ
Com a protesta pel Dia de la Victoria un grup de Neo-Nazis liderats pel conegut CapDeTrons ha segrestat uns turistes catalans, el Grup de Reconeixament Especial del 1RA ha sigut activat per resoldre la crisis.

Els detalls de la missió seràn donats a abans de començar.

FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- Grup de Reconeixament Especial del 1RA

FORCES ENEMIGUES

- Grup paramiltiar del CapDeTrons
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

EXECUCIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

Tasques
- Prioritaria: Rescatar als turistes catalans
- Secondaria: Neutralitzar el CapDeTrons

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
No hi ha suports assignats

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

ALFA - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip:
- Fuseller automàtic M249:
- Fuseller ass M249:
- Fuseller + AT4:

BRAVO - Element de Comandament- Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Magnetar
- Metge:

APUNTATS
- SilverArrow
- Magnetar
- Moska?
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#2
IMPORTANT: Caldrà l'última versió de l'ACE 3 que serà proveïda pel sr. Magnetar abans de començar la missió.

(Els altres addons requerits ja són a l'Estàndard).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#4
Viper said:
Llavors es sense l'estàndard, pel que entenc del primer post.
Correcte, em referia a que els addons requerits menys el ACE3 són ja al nostre estandard, no cal baixar-los :çsi:

És per evitar problemes amb l'ACE3, que al Magnetar li fa molta ilu provar-lo més...
 

Perdiz

Nou usuari
2 Maig 2015
18
0
0
#6
Jo vinc! I en principi vindra un nou company que avui mateix s'ha comprat el joc. El problema es que es Español i tot i que enten bastant el català perque porta molt de temps amb nosaltres escoltant, pot tenir alguns problemes a l'hora de seguir ordres i contestar contestara en castella.
La cosa seria provar-ho avere que tal va, que repeteixo que el català l'enten bastant bé. I bueno aixó, ja hem direu si pot venir o no.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#7
Perdiz said:
Jo vinc! I en principi vindra un nou company que avui mateix s'ha comprat el joc. El problema es que es Español i tot i que enten bastant el català perque porta molt de temps amb nosaltres escoltant, pot tenir alguns problemes a l'hora de seguir ordres i contestar contestara en castella.
No hi ha cap problema. Mentres entengui el català i encara que respongui en castellà, a mi ja m'està bé.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Perdiz said:
Jo vinc! I en principi vindra un nou company que avui mateix s'ha comprat el joc. El problema es que es Español i tot i que enten bastant el català perque porta molt de temps amb nosaltres escoltant, pot tenir alguns problemes a l'hora de seguir ordres i contestar contestara en castella.
La cosa seria provar-ho avere que tal va, que repeteixo que el català l'enten bastant bé. I bueno aixó, ja hem direu si pot venir o no.
Pot participar a les missions NO oficials del grup o a les missions que es considerin Externes sense cap problema, però per ingressar al grup es requisit parlar Català ç;)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#9
Genial el BCombat, la IA és MOLT més realista i no va tant a lo suicida, m'ha agradat molt la partida. :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#10
Assistència

  • - Magnetar (SL) - KIA.
    - SilverArrow (GR)
    - Moska (AT4 després ME després SL)
    - Perdiz (AR)
    - Aion_64 (ME) - Ha abandonat la partida a la meitat.

La partida d'avui ha anat molt bé (al menys fins que m'han mort girant una cantonada després de no veure cap de nosaltres un enemic ç:D ç:D ). Al final no s'ha utilitzat l'ACE3, sinó l'estàndard dels CC, degut a que no estavem segurs de com funcionaria amb el Zeus i durant les proves prèvies que he fet hi ha un conflicte amb el mòdul atmosfèric (vent, temperatura, humitat) de l'ACE3 i el propi de la missió Combat Dinàmic. El Kestrel no marca res per exemple tot i haver-hi vent.

Comentar també que el mod de la AI està molt ben treballat i durant els combats CQB ens han donat algun que altre mal de cap. Es cobrien darrere matolls, ens encerclaven i ens feien foc de supressió. Viper sembla ser que l'has encertat de ple :çsi: :çsi: :çsi: tot i que jo era més partidari del ASR AI així que jo ç:x ç:x ç:x .

Cap queixa en quan a com ha anat la partida, almenys des del meu punt de vista. Potser els companys poden aportar alguna cosa/crítiques/propostes de consell de guerra a la meva actuació com a SL ç?| ç?|

Com sempre un plaer companys! :çvic: