Dissabte 27 de maig 22.00 h - Roter Nebel

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1


REQUISITS

ArmA3 + APEX + Estàndard bàsic + Estàndard de mapes + Faces of War + Iron Front (All in One)

NORMES
Normes de convivència a les partides.

SITUACIÓ

7 de juny, 1944 Dia D+1

Desprès de durs combats a la platja d'Omaha les tropes americanes han assegurat el cap de pont. Fins i tot, hem enllaçat amb unitats britàniques desembarcades a la platja nom en clau GOLD.

Ara toca planejar l'avançament terra endins, on diferens unitats aerotransportades van capturar objectius durant les primeres hores del dia D.

Alguns soldats no van tenir tanta sort, i van ser capturats o abatuts pels alemanys. A prop de Colleville van capturar una secció de paracaigudistes britànics.

Avui el matí les tropes alemanyes han abandonat Colleville. Serà un bon moment per investigar que ha passat als britànics.

MISSIÓ

Examinar i assegurar la població de Colleville i buscar pistes sobre els paracaigudistes britànics capturats.

EXECUCIÓ

El comandant decideix totes les decisions tàctiques de la missió incloent l’ús de suports.

NOTA: Com a limitació només té els rols i equipament finit disponible. No hi ha virtual arsenal.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Vehicles
- M3 Half-Track

Suport
- Artillería aliada.

Abastiment
Munició dins del M3.

COMANDAMENT/SENYAL

- Protocols i tàctiques de la infanteria de línia americana (2GM)

ROLS

En cas d'haver-hi baixes o permisos, es col·locaran els rols més importants primer (líder, ass. líder, fuseller automàtic, explorador i sanitari).

1. Líder d'equip
2. Assistent de líder
3. Fuseller automàtic
4. Ass. Fuseller automàtic
5. Porta-munició
6. Explorador
7. Explorador
8. Fuseller
9. Fuseller
10. Fuseller
11. Fuseller
12. Fuseller (Sanitari) - Editor / Zeus


SERVIDOR
- SilverArrow (si hi ha algú disponible, millor)

EDITOR
- SilverArrow

APUNTATS
- SilverArrow
- Magnetar
- Welrod (arribarà tard)
- Oriol
- Viper
- Kronus
- Copess
- Atunero

ASSISTENTS
- SilverArrow
- Magnetar
- Oriol
- Viper
- Kronus
- Copess
- Atunero
- Ashdrick

RESULTAT
- Victòria èpica! L’esquadra aliada ha netejat Colleville I ha salvat tots els paracaigudistes britànics. Amb només una baixa.
 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#2
jo participo a la rider1000 (la de 500km) i no crec que sigui a l'hora que toca a casa. La missió del altre dia hem va agradar molt, si arribo tard però encara esteu jugant podré unirme?
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
welrod17 said:
jo participo a la rider1000 (la de 500km) i no crec que sigui a l'hora que toca a casa. La missió del altre dia hem va agradar molt, si arribo tard però encara esteu jugant podré unirme?
Tenint en compte que has avisat amb temps i és una situació especial. Sí, podràs entrar en joc si hi han llocs lliures. :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#7
No comento sobre la nova norma perque aniría contra les normes de la comunitat i molt probablement si dic el que penso, em cauria un bon paquet.

dit aixó, compteu amb mí per la partida
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Kronus said:
No comento sobre la nova norma perque aniría contra les normes de la comunitat i molt probablement si dic el que penso, em cauria un bon paquet.

dit aixó, compteu amb mí per la partida
També perque aquest no es el fil per opinar sobre normes, per això estan els MP a qualsevol persona de l'Staff, preferiblement Paperboy o Silverarrow ç:D
Dit això, gràcies per seguir les normes de convivencia :çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
El Comandament Central ha enviat aquesta imatge de paracaigudistes britànics com a referència.

És important que ús hi fixeu bé, doncs el seu equipament pot ser confos amb els paracaigudistes alemanys.

British Paratroopers



Aquí teniu una imatge dels paracaigudistes alemanys de referència també.

Luftwaffen Fallschirmjäger

 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#13
Hola! Jo si hi ha lloc hi podre ser. Se que no he avistat amb 24h d'antel.lació. Estic d'examens i pensava que aniria més apurat però necessito distreure'm una estona.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#14
Ashdrick said:
Hola! Jo si hi ha lloc hi podre ser. Se que no he avistat amb 24h d'antel.lació. Estic d'examens i pensava que aniria més apurat però necessito distreure'm una estona.
Seràs benvingut :çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#15
Fotoreportage

Armant-nos a base


Avançant cap a la zona d'operacions amb un M3 Halftrack


Desplegant-nos a l'àrea d'operacions


Netejant els camps del Bocage


Assaltant i assegurant la vil·la de Colleville


Preparant l'assalt final


Evacuant la zona amb un opel blitz capturat


El Copess amb el seu tresor, un MP44 capturat


Foto final