Dissabte 25, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard del grup + ACE

( RHS Russia opcional )

SITUACIÓ

En mig de les tensions a la illa d'Altis, el nostre grup ha sigut escollit dins de la missió internacional de l'ONU per conduïr una missió de reconeixament i neteja d'una de les principals arteries de l'illa per tal d'assegurar que la via és segura per els convois d'ajuda humanitaria.

Ens podem trobar emboscades, IEDs, mines, etc.

FORCES AMIGUES

- Força principal
-- Esquadra de reconeixament especial del 1RA

FORCES ENEMIGUES

- Diferents unitats d'infanteria de L'Imperi del mal

MISSIÓ

Reconeixament i neteja de la ruta X-RAY* per tal de confirmar que és segura pels convois d'ajuda humanitaria.

*Recorregut de la ruta X-RAY encara per determinar a l'espera dels informes de l'alt comandament.

EXECUCIÓ

Desplaçament amb vehicles amb rodes artillats (RG33 i HMMWVs) a través de la ruta designada.

Tasques
- Neutralitzar presencia enemiga en la proximitat de la carretera.
- Eliminar obstacles i mines de la carretera.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- 1x CAS Helicopter de combat AH-1Z.
- 2x Transport de HMMWV a la area designada.
- 1x Capsa de Munició.

Abastiment
Per determinar.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

- Els vehicles han de tenir el canal 41 a la radio llarga.

APUNTATS
- SilverArrow
- Ury18
- Moska
- Magnetar
- Viper

:çseny:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
Si la hora no us va bé, digueu quina hora preferiu.

Si pot ser baixeu RHS Rus.

Necessitarem que algú obri servidor.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
A part del que hi ha al briefing, teniu en compte que no és poden matar civils. Aixi que cal que vigileu força, doncs passarem per areas urbanas on probablament hi hagin forces civils.

Recomano a qui faci de lider designi un o dos enginyers, per el tema desactivació de mines i IEDs; aixi com possible voladura d'obstacles.

:çcon:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
Bona partida, amb una intensitat maca. Tot i que s'ha fet massa llarga, ja que hem acabat a les 4am (Catalana).

Crec que el Combat Dinàmic no és una bona plataforma per aquest tipus de missions, doncs t'indica on són les zones minades, fet que treu gran part de la gracia. Però m'ha donat bones idees per futures missions enllaunades (on hi hauria menys enemics).

D'altre banda hem d'aprendre millor com funciona l'ACE per evitar errors medics. Per cert jo no he tingut l'error de les cames, he pogut curar al TBlack bé. També m'ha agradat molt el GPS MicroDAGR.

Crex que si el refinen l'ACE una mica, pot ser bastant epic. Però en una missió com la d'avui un sistema de detecció i eliminació d'IED/mines era imprescindible, aixi com també un sistema de reparació de vehicles... No sé, crec que hem de fer una bona valoració quan surti aquesta setmana i veure si ho han millorat.

S'ha d'investigar a fons que era el que borrava els vehicles automaticament, doncs ha trencat gran part de l'encant de la missió d'avui. :çno:

I TBlack dimissió! :çcerv:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
SilverArrow said:
Per cert jo no he tingut l'error de les cames, he pogut curar al TBlack bé
Això crec perquè en TBlack no portava els uniformes RHS, se'l va canviar a principi de la partida. De fet, s'ha detectat que no és un bug ni a ACE3 ni a RHS, sinó que és un problema base de BIS (http://feedback.arma3.com/view.php?id=2 ... p?id=20761) en el que algunes classes no tenen certs valors correctament configurtats i s'especula que RHS pot heredar algun d'aquests valors (https://github.com/acemod/ACE3/issues/651). He estat fent proves i això no em passa sense RHS.i amb classes vanilla (Rifleman i Grenadier).

SilverArrow said:
Però en una missió com la d'avui un sistema de detecció i eliminació d'IED/mines era imprescindible, aixi com també un sistema de reparació de vehicles
Estic totalment d'acord en esperar a que ACE3 tingui un sistema de reparació de vehicles (crec que de totes formes tampoc estava planejat aplicar-lo inmediatament quan sortís si no he entès malament a en Viper) . Està planejat i activament en desenvolupament segons github però els canvis no estan encara a la branca master, que és la que vaig compilar.

El més crític no ha sigut per mi cap dels problemes anteriors, ja que ambdós estan identificats i es resoldran tenint en compte la dedicació en ambdós mods sinó el fet de que s'esborrin els vehicles degut a alguna optimització que han posat ells tal i com molt bé apunta en SilverArrow. No crec en absolut que sigui problema de la missió.

El més "senzill" de fer serà aprendre el sistema mèdic per part nostra si al final el grup es decanta pel sistema avançat que feiem servir ahir. Els d'ACE 3 estan començant a pujar documentació i podriem seguir provant-lo en partides no oficials. Molts dels problemes d'ahir van ser deguts a falta d'experìència, com ara que en SilverArrow tingués el torniquet posat però d'altres, com el que li va passar a en Diplock pot ser degut tan a problemes de compatibilitat amb RHS (degut a que ACE no té gaire documentació i és relativament nou) com a un bug a l'ACE3 directament. En aquest cas em decanto per la última opció.