REQUISITS
ArmA3 + Estàndard del grup (CBA, ACE3, TFAR) + CUP Terrains + Atunero Maps + Iront Front Lite A3
SITUACIÓ
El mariscal de camp Erwin Rommel ha ordenat un atac al pas de Kasserine contra el II Cos de l'Exèrcit de EEUU que manté posicions al llarg de la serralada de l'Atlas.
FORCES AMIGUES
- Deutsches Afrikakorps.
FORCES ENEMIGUES
- II Cos de l'Exercit de EEUU.
MISSIÓ
La 21.ª Divisió Panzer ha estat movilitzada per tal d'avançar cap al pas de Kasserine, pero abans Rommel vol assegurar una serie de punts de vigilància que mantenen els aliats prop del pas. Es per això que ha enviat diversos batallons de reconeixement per pendre per sopresa aquestes posicions i per tant permentre l'avanç dels nostres tancs.
EXECUCIÓ
Fliegen
1. Preparar equipament al campament.
2. Assaltar i mantenir el primer complex.
3. Assaltar i mantenir el segon complex.
4. Assaltar i mantenir el poblat de Hazar-Kedh.
ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA
Vehicles:
1x Kubelwagen.
1x Kubelwagen amb MG42.
2x Opel Blitz transport.
1x Sd.Kfz 251.
1x Opel Blitz suministraments.
COMANDAMENT/SENYAL
Senyals:
Fliegen 0: HQ
Fliegen 1: Primera esquadra
Fliegen 2: Segona esquadra
ROLS
Fliegen 0
Tinent:
Sargent:
Operador de radio:
Tirador:
Fliegen 1
Caporal:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller AT:
Ametrallador:
Metge:
Fliegen 2
Caporal:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller:
Fuseller AT:
Ametrallador:
Metge:
ASSISTENTS
-
IMPORTANT
- Per poder jugar necesiteu descarregar el pack de mapes Atunero Maps i l'última versió de l'Iron Front Lite A3, Us recomano baixar-vos aquest últim de l'Steam Workshop ja que s'actualitza bastant sovint.
- El sistema mèdic es el de l'ACE3 Bàsic, hi ha revive amb 1 sola vida


) castigant les tropes enemigues a distància mentre la resta de companys atacaven també a distància fent us d'un vehicle semioruga. La cosa s'ha anat posat interessant quan les tropes enemigues han sortit de cacera i han sigut abatuts mica en mica amb l'ajut dels companys que estaven amb en Diplock. Després hem començat a avançar posicions amb en Kronus per endinsar-nos al terreny enemic i ha sigut quan ja hem perdut el contacte visual amb la resta de les nostres tropes. Hem fet neteja fins a topar-nos amb un blindat americà que ens ha donat caça. Ens havíem separat intentant fugir del soroll de les cadenes abans que ens trobés però no he tingut massa i tot i aconseguir refugi en una casa el blindat ha fet foc deixant-me ferit greument. Kronus ha vingut en la meva ajuda i m'ha pogut curar parcialment però per fer-ho ha hagut d'exposar-se als soldats enemics de manera que ja ens tenien completament localitzats dins de la casa. Kronus ha intentat sortir corrents però només de treure el nas per la porta una ràfega d'ametralladora l'ha deixat fulminat a terra ferit molt greument amb la mala sort que era massa lluny perquè el pogués arrossegar a una posició segura així que no m'ha quedat un altre opció que intentar mesures desesperades. He llançat una granada lluny de la meva caseta per intentar despistar a l'enemic i he sortit corrents tan bon punt ha esclatat la granada. He aconseguit sortir de la casa i enviar-li un record al blindat americà amb el meu Panzerfaust però no li he fet més que pessigolles. En un segon intent just abans de disparar-li novament m'ha fet una ràfega d'ametralladora que m'ha deixat estès al terra just a escassos metres del meu company.