Dilluns 29, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#21
Debriefing del grup de tiradors Alpha 1-1.

Al principi de la missió vam tenir certs problemes a l'hora de decidir com actuar degut a l'equipació que portàvem. Erem només dues persones, l'Arnau i jo, i estàvem separats de la resta de companys, assolint un rol més enfocats a exploració. El problema era que aquest rol no el podiem dur a terme amb efectivitat ja que no ens era possible donar una cobertura efectiva i precisa (com a tiradors) al grup d'assalt degut a que no disposàvem de mires. No ho faig servir com a excusa, simplement que era una situació nova per tots i no em vaig saber adaptar prou ràpidament ni comunicar-ho de forma correcta per tal de que el líder d'esquadra pogués prendre les decisions adequades i assignar tasques més adequades com exploradors als flancs de l'equip d'assalt (ho comento després d'haver fet la partida i és fàcil veure aquests detalls un cop es veu tot en perspectiva). Que inicialment matéssin a l'Arnau va ser un problema de que ens van envoltar mentre donávem foc de cobertura a Alpha 1-3.

La segona part de la partida va tenir dues fases. La primera era que feia d'explorador per Alpha 1-3. Crec que aquí vaig saber-me coordinar correctament amb en SilverArrow i donar-li la suficient informació per anar avancant.

En la segona fase, i ja amb els grups d'OP, ens vam dedicar a donar suport amb l'Arnau i en Guillem. Vam anar avancant en paral.lel a Alpha 1-3 per intentar donar el màxim suport de foc possible a cada moment aprofitant formacions rocoses que teniem al voltant. Vam aconseguir eliminar diverses unitats enemigues que disparaven a Alpha 1-3 i en general crec que vam fer una bona feina des del meu punt de vista. Estaria bé saber la impressió que va tenir el grup d'assalt de la nostra tasca per millorar l'actuació en futures partides.

Per acabar només comentar que tan l'Arnau com en Guillem van fer una feina excepcional cobrint-se, donant-me informació per tal de que pugués prendre decisions i en la priorització i coordinació a l'hora d'abatre objectius. Nois, un plaer haver jugat amb vosaltres dos :çcerv: :çcerv:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#24
DeBrief: Alpha 1-3 Assalt-max

Al aterrar és va provocar una mica de situació de caos. El tema equipar-se en caixes no és habitual, per tant crec que és normal que a tots els equips estiguessim un xic perduts, però també opino que ens vam adaptar prou bé.

En l'aproximació a l'objectiu vaig detectar alguns petits errors. Per un costat el tema de cobertura, que jo vaig intentar corretgir dins del possible dins del meu equip. D'altra banda alguns dels nous es van quedar una mica bloquejats però entre jo i el ZeroQ vam poder coordinar-los bé, bàsicament els falta una mica més d'experiència i els coneixements del EBC.

Un error important, tot i que comprensible, va ser la falta de comunicació directe entre membres del mateix equip a A1-3, crec que estem massa acostumats a fer servir les radios i no recordem com passar les ordres d'un a l'altre del equip sense emprar radios. Crec que és un tema que s'hauria de treballar, no cal fer una classe, sinó simplement fer més missions on nomès s'assigni radios als caps d'equip.

S'ha de dir que la coordinació amb A1-1 i A1-2 va anar molt bé en la meva opinió durant l'avançada.

Un cop al objectiu haig de felicitar els membres del meu equip perquè van fer una gran tasca netejant edificis, tot i que quan va caure el Kopant potser vaig cometre jo l'error d'extendre massa l'equip per tal de cobrir més fronts; ja que el vaig deixar sol mentres un altre binomi estava a 6 metres i l'altre netejava un edifici.

Això és una opinió meva, però potser hauria ajudat que Alpha 1-2 hagues entrat a la població amb nosaltres i hagues cobert la nostra rereguarda mentres nosaltres ens centravem a netejar edificis com va passar desprès.

Al final però vam actuar com un rellotge i els últims edificis es van netejar amb una actuació coordinada de A1-1, A1-2 i A1-3 :çsi:

Desprès pujo captures.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#25
Fent temps al punt de vaixells.


Desprès de la caiguda de l'helicopter ens vam rearmar a les caixes.


Avançant.


Fent un perimetre mentres netejavem edificis.


Neutralitzant mitjans enemics: