Dilluns 28, Arma 3 "Operació Fantasma" a les 22:00h

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ

L'avanç inexorable de les forces del CSAT han obligat als països aliats a intervenir per tal d'aturar l'annexió constant de territori utilitzant la força bruta. L'illa d'Altis, ha sigut considerada com un punt estratègic clau a l'hora de mantenir el control del Mediterrani. Després de diversos intents, s'ha aconseguit establir una zona operacions al nord d'aquesta illa però la situació no està gens resolta.

A través d'intervencions telefòniques, el servei d'intel·ligència ha pogut saber que les últimes derrotes del CSAT al Mediterrani han fet que un dels seus dirigents més carismàtics, el coronel Ohmid Raheem, comenci a ser àmpliament criticat. La presència de les dues faccions, la lleial al coronel i aquells que creuen que la seva època daurada s'ha acabat, obren la porta a un possible conflicte intern si cau en combat que podria facilitar futures operacions militars a l'illa.

Conscient de la precarietat de la seva situació, el coronel Ohmid Raheem s'ha rodejat de les tropes més lleials i s'ha desplaçat al nord d'Altis per dirigir personalment el que es creu un atac a gran escala per tal de recuperar el control total de l'illa, establint la seva base d'operacions en un complexe turístic amb forta presència civil. Aquesta no és la primera vegada que Ohmid Raheem utilitza civils com escuts humans.

FORCES AMIGUES

Degut a un possible atac enemic, no es poden desplegar més tropes i la presència de civils a la zona fa inviable el suport aèri o artillat.

FORCES ENEMIGUES

S'espera una forta presència d'unitats enemigues a la zona. Blindats han sigut avistats.

CIVILS

Forta presència civil a l'àrea d'operacions.

MISSIÓ i EXECUCIÓ

Dos equips d'infanteria i un de tiradors seran desplegats al nord-oest de Sofia, Altis, amb l'objectiu d'eliminar el coronel Ohmid Raheem, que coordina les operacions militars al nord d'Altis des de la costa.

Un cop completada la tasca, els efectius es dirigiran a Sofia per reagrupar-se amb les forces aliades i preparar l'ofensiva al nord d'Altis.


Tasques
  • Inserció al punt LZ1.
  • Acostar-se a l'àrea d'operacions i eliminar l'objectiu.
  • Minimitzar les baixes civils per tal de guanyar-se el seu respecte i col·laboració.
  • Reagrupar-se a Sofia.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- Sense suport.

Abastiment
- Sense abastiment.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ALFA - Canal alternatiu 1 - Freqüència 200
ALFA 1 - Equip de foc en vehicle HMMWV amb metralladora - Canal 1 - Freqüència 201
  • Líder d'esquadra: Viper.
  • Fuseller AT4: Dart
  • Fuseller automàtic M249: Ragnos
  • Granader: Arnau
  • Metge: Magnetar

ALFA 2 - Equip de foc en vehicle HMMWV amb llançagranades - Canal 2 - Freqüència 202
  • Líder d'equip: Diplock
  • Antitanc (Javelin): AlexJundro
  • Metrallador: Frodo
  • Fuseller AT4: Pitu
  • Metge: Lliure

ALFA 3 - Equip de tiradors en vehicle HMMWV amb metralladora - Canal 3 - Freqüència 203
  • Franctirador: Lliure
  • Observador: Lliure

Apunteu-vos i escolliu un rol, tot i que el que fagi de líder d'esquadra podrà reassignar-los com cregui convenient. Es necessiten entre 8 i 12 membres per complir els objectius.

Apuntats

- Magnetar
- Viper
- Diplock
- Frodo
- Dart
- Pitu (reserva)
- Ragnos
- AlexJundro
- Arnau

Han assistit

- Magnetar
- Viper
- Diplock
- Frodo
- Dart
- Ragnos
- AlexJundro
- Arnau
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#16
Bona partida, he gravat els dos intents però crec que no els publicaré ja que la missió no ha sortit massa bé i desmoralitzaríem a qui miri els vídeos ç:D
 
22 Setembre 2015
18
0
0
#17
Bon día.
He de dir que per ser la meva segona misió i partida al Arma, m'he trobat bastant bé.
Ho se, hem vaig perdre, si... I vaig tenir que estar en tensió tota la estona perque de nit i a distancia ni us veia.. però es aixi, la simulacio tactica.
Després del primer fail, vaig pensar que era super complicada, pero tambe era per la meva inexperiencia.
Al segón intent, que ho feiem a peu, va ser mes dinamic , em cagaba cada vegada que dèieu que hi habia algú. Uuufff.
Fins que els vaig veure, foc creuat, el nostres 2 equips separats per el enemic i mort.

Per cert, com va acabar aquell combat?