Dilluns 27, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Tropes rebels amenacen la pau a l'illa d'Altis, la situació posa en perill els civils mentre els països aliats miren cap a un altre costat degut a interessos econòmics. Degut a la delicada situació política, el nostre país nomes ha pogut establir una petita Base d'operacions avançades (FOB en anglès), el Campament Cavallers, que amb la seva limitada disponibilitat de recursos haurà de mirar de mantenir la pau com pugui en la seva zona d'operacions.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

Fa escassos 20 minuts un comboi de la NATO ha fet explosió a prop de Paros. Un helicopter i personal de terra de la premsa local s'ha afanyat a distribuir les següents imatges.





No se sap l'autoria de l'atentat però s'han vist diverses tropes a la zona de Paros. La vostra missió es accedir immediatament a la zona afectada per assegurar-la i neutralitzar qualsevol amenaça abans que pugui atemptar contra nous objectius i població civil de la zona.

Intel·ligència informa han sigut divisades tropes del CSAT a prop de la capella de Paros.

EXECUCIÓ

A determinar pels líders segons els informes d'última hora de l'activitat hostil a la zona.

Tasques
- Neutralitzar la zona i evacuar ferits supervivents

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El portaavions Mare Nostrum proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

ALFA 1-1 - Element de tiradors- Canal 1 - Freqüència 201
- Tirador lider: Lliure
- Tirador: Lliure

ALFA 1-2 - Element de suport - Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Lliure
- Fuseller automàtic M240: Lliure
- Metge: Lliure
- Granader: Lliure

ALFA 1-3 - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip: Lliure
- Fuseller + AT4: Lliure
- Fuseller automàtic M249: Lliure
- Granader: Lliure

APUNTATS

- Magnetar
- SilverArrow
- ZeroQ
- Dard
- Moska?
- Diplock
- Anthas

Han participat
- Diplock
- SilverArrow
- ZeroQ
- Anthas
- Balder
- Magnetar
- Moska
- Perdiz
- Gaselita
- Dard
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Degut a que hem tingut problemes amb el servidor Linux en les darreres dues missions he instal·lat el servidor dedicat en Windows de manera que a veure si així podem finalitzar la missió sense que es quedi penjat.
 

Perdiz

Nou usuari
2 Maig 2015
18
0
0
#10
Se m'ha passat el dia i l'hora, pero vindre, no me baixat el pack de mapes nous simplement pq no hi he pensat, pero en principi no el farem servir per lo que he vist a la descripció. Si es fes servir hem quedo fora i llestos, tampoc passa res.
Dit aixó repeteixo, vinc.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#12
Molt bona partida i molt divertida, no hem aconseguit assolir cap objectiu i hem hagut de fugir 5 per potes, però ho he passat molt bé! çXD ç:D

MRAP protegint el camió medicalitzat.




 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#13
Jo ahir també m'ho vaig passar molt bé. No obstant, l'equip de tiradors no vam poder ser gaire útils ja que tot el combat es va desarrollar dins el poble i degut al poc terreny elevat que hi havia teniem molt poca visibilitat.

La pròxima partida intetarem fer-ho millor!
 

Perdiz

Nou usuari
2 Maig 2015
18
0
0
#14
Repeteixo lo dit, molt bona partida, va estar molt entretinguda. Vaig flipar una mica (per no dir moltissim) amb les taules dels francotiradors i tot el rotllo. La teoria hem va quedar clara, pero a la practica no acaba de funcionar bé, més que res perque avui he fet una misio random aixi rapid per posar en practica el dispar i calibrant el rifle tal i com hem deia la taula, el dispar simplement desapareixia, no sabria dir ni a on ha caigut.

En definitiva el que vui dir es que potser començare a jugar més com a tirador sempre i quan hi hagi espais lliures, ja que m'agrada el seu rol dintre la partida i així n'aprenc, que falta hem fa.

Va ser la misio fallida més entretinguda y de pelicula de les que he jugat i si mhe de quedar amb un moment de la partida es el del silver sortint del mrap o com es digui per ficarse a cobert en un edifici que segons despres de ficarshi dins, se li derrumbes al cap. Va sobreviure, no se com, pero no va morir.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#15
Jo pel tipus de missió que era no hagués usat tiradors però com que ho vau demanar vaig fer un equip de tiradors i crec que va anar prou bé i si som prou gent ho podem anar implantant a més missions.
Personalment crec que la missió no va anar malament i si no haguéssim tingut l'atac final amb llança coets i snipers hauríem acomplert els objectius.
Finalment vull donar les gràcies a en moska que em va apedaçar de dalt a baix diverses vegades i gràcies al qual vaig sobreviure tota la missió.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#16
Perdiz said:
Va ser la misio fallida més entretinguda y de pelicula de les que he jugat i si mhe de quedar amb un moment de la partida es el del silver sortint del mrap o com es digui per ficarse a cobert en un edifici que segons despres de ficarshi dins, se li derrumbes al cap. Va sobreviure, no se com, pero no va morir.
Va ser molt epic. Encara no se com ho vaig fer hahaha

Bàsicament just al entrar em vaig tirar al terra, potser per això vaig sobreviure? ç?|