Desenvolupadors del ARMA3 en presó acusats de espionatge.

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Tal i com ho sentiu.

Dos membres de la firma txeca Bohemia Interactive, estan a la garjola a Grecia amb carrecs de espionatge i s'enfronten a 20 anys de presó.

Arma3 estarà ambientat en un conflicte futurista entre USA i Iran en el any 2035 a on el camp de batalla es grecia.

Els dos desenvolupadors, Ivan Buchta i Martin Pezlar, eren fent fotos de la illa grega de lemnos (com milers de turistes havien fet abans de ells) quan van ser detinguts i empresonats sota els carrecs de espionatge ja que suposadament van fer fotos de unes instalacions militars al aeroport de aquella illa.

Bohemia interactive ha anunciat que considera els carrecs una barbaritat i ha encetat una campanya ( http://www.helpivanmartin.org/ ) a fi de fer saber a la comunitat internacional de usuaris del aclamat simulador el que esta passant i s'aixequin veus en contra de la detenció.

busqueu a google: Ivan Buchta Martin Pezlar bohemia interactive greece island
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Re: Desenvolupadors del ARMA3 en presó acusats de espionatge

Des de quan em crec jo el que diuen els mitjans de comunicació controlats per el govern? Si fos aixi compraria La Vanguardia.
Jo no et dic que no pugui ser cert, però si que veig molt possible que sigui publicitat viral.