F/A-18C DCS: F/A-18C Hornet amb Pre-Compra ja disponible!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Tal com ens ha avisat el company Wotan per Whatsapp, ja podeu fer la pre-compra del F/A-18C Hornet al web de digitalcombatsimulator.com.
El modul surt a un preu de 79.99$, que al canvi són uns 65,91€. Però amb la pre-compra teniu un descompte de 20$, amb un preu final en euros de 52€. A Això s'ha de restar els 16$ que et donen per gastar en futures compres (per exemple les operacions embarcades).
L'accés anticipat del modul per això no arribarà fins a finals de primavera, el que vol dir finals de Juny, o principis de Maig, depèn com vagi el desenvolupament.

La noticia surt amb un tràiler de llançament.

[youtube]WRRzEZ9bx-U[/youtube]
 
Last edited:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Jo no penso pagar per res més que no estigui acabat.
Ja em van enganxar amb el Mirage i no penso tornar a caure.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Jo com el F/A-18C no és de tercers, si no que és de ED (amb col·laboració amb Belsimk), tinc clar que sortirà i el faran bé. A més el F-18 de moment és l'únic semblant a un F-16 al DCS ç:D
Però entenc que no vulguis pagar per coses sense acabar, jo en altres jocs faig el mateix :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Viper said:
Jo com el F/A-18C no és de tercers, si no que és de ED (amb col·laboració amb Belsimk), tinc clar que sortirà o el faran bé. A més el F-18 de moment és l'únic semblant a un F-16 al DCS ç:D
Però entenc que no vulguis pagar per coses sense acabar, jo en altres jocs faig el mateix :çsi:
Si jo també estic valorant si al ser d'ED la cosa podria ser diferent i val la pena la compra anticipada ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
He picat i he fet la pre-compra. Espero que al ser un mòdul d'ED compleixin la paraula i entreguin un producte acabat i de qualitat, com han fet fins ara.