DCS:BS ja en Steam

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
ED ha anunciat que el DCS: BS ja es pot descarregar i utilitzar des de Steam. Aquesta versió no porta el StarForce, sinó que utilitza el mateix sistema de Steam com anti-còpia.

http://store.steampowered.com/app/61000/

Tot i que Steam és una plataforma collonuda, recomano NO comprar aquesta versió. Steam no sempre actualitza el producte a la seva nova versió quan aquest surt. Per exemple l'ArmA2 a Steam mai va tenir el patch 1.05 (tot i que es podia posar el patch NO steam i funcionava igual), i vam haver d'esperar fins al 1.07. A més l'estructura de carpetes i de llançament d'aplicació és lleugerament diferent, i encara que no té perquè, podria fer no compatibles algun mod. També penseu que Steam t'obliga a llançar el Steam abans de llançar el simulador, la qual cosa és perdre temps.
Com dic Steam està molt bé per a uns productes, però no per simuladors crec jo.
 
7 Juliol 2010
120
0
16
35
Barcelona
#2
El que te cullons (al meu paré) es el asumbte del anti-copia del DCS:BS, que nomes es pot instalar un nombre de vegades y si vols mes codis a demar. Em sembla molt be que vulguin protegir el seu producte, pero si e pagat legalmet per el joc em sembla una mica abusiu que fiquin un nombre maxim de instalacions.

Encara que en Steam les coses no sempre tiren be, almenys no as de preocuparte per aixo.
 
23 Juny 2010
147
0
0
Puigverd de Lleida
#3
No són les instal·lacions, el que només pots fer 8 cops és activar-lo. Sería en cas de formatejar el disc dur, canviar elements importants del PC, o alguna cosa així.
De totes maneres, hi ha una espècie d´arxiu que és el Regedit, que si el còpies i després el sobrescrius, no cal tornar a fer una alrta activació del sim, ja que ptos instal·lar i desinstal·lar tants cops com vulguis (crec ç?| ). Jo tinc dues instal·acions, una amb el patch .1 i una amb el patch .2, a l´espera de que treguin el .2 en castellà (si l´arriben a treure, que jo ja començo a dubtar-ho) i només vaig tenir que activar-lo el primer cop.

Apa, fins aviat!!! :çsalut: