DCS:A-10 Warthog de la mà de SimHQ en el E3.

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#2
Mai he provat aquest simulador. Ben bé de que tracta? És un simulador genèric on s'hi van afegint expansions amb nous aparells per emprar? Gràcies per la informació. La veritat es que té bona pinta. ;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Doncs la sèrie DCS "Digital Combat Simulation" és un dels productes mes interessants dels últims anys, i un estendard de qualitat. La sèrie DCS es basa en diferents llançaments, que s'integren tots dintre del mateix simulador base.

El primer llançament, que va ser en el 2008, va ser el DCS: Black Shark, basat en l'helicòpter de combat Rus KA-50. El pròxim llançament és el DCS:A-10C Warthog, basat clar en l'avió de suport a tropes de terra Americà A-10C.

L'important d'aquests llançaments, és que s'integren dintre del mateix simulador, és a dir, tu pots comprar un o altre, i pots volar-los de manera independent, o pots volar-los conjuntament. Si jo per exemple tinc els dos i tu tens el DCS:BS, tu i jo podríem volar la mateixa missió, però tu sol podries volar el BS, mentre que jo podria volar els dos aparells.

A mes, la qualitat i el realisme del simulador no té parangó algun, ara mateix DCS:BS és el simulador de major qualitat quant a aviónica, i amb un model de vol impressionant, ademas d'altres aspectes també impressionants. És a dir, juntament amb RoF actualment és el simulador de major qualitat mai vist, encara que clar, igual que RoF té les seves manques, però que seran corregides amb el temps (com la inclusió d'una campanya totalment dinàmica).

Com deia, la sèrie DCS seran diversos lliuraments, existeix una llista temporal, però que vària molt, en ella s'incloïa com següents llançaments després del A-10C el AH-64A, el SU-27, el F-15, el MI-24V, el F-16C, i d'altres.
Com dic aquesta llista és molt variable, i no se sap realment com sera el següent llançament després de l'A-10C, però sigui el qual sigui seguirà amb la qualitat de la sèrie, i sobretot portarà les millores que porta cada llançament.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#4
Molt interessant, moltíssimes gràcies per la informació. La veritat és que els helicòpters no m'atrauen gaire, però quan surti aquesta nova "expansió" potser el provi. Gràcies de nou!