Dayz

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
ja el tinc però encara no he trobat temps de provar-lo i me temo que durant un parell de setmanes no podré.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
jaumem said:
Viper said:
Requirements:

ArmA II: CO
DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
Balls
Aixi que ja sabeu, compreu-vos l'ArmA2:CO ç;)
Si junto l'Arma II amb l'OA... tinc l'arma CO? ç?|
Si i no. El CO era bàsicament l'ArmA II amb l'expansió OA ja incorporada. Actualment a nivell tècnic amb tant DLC gratuïts i pegats que han sortit no se si encara equival a lo mateix, ho pots provar.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Si que hi havia una manera de combinar l'A2 i el OA per a tenir el CO. Estava explicat al fòrum de bistudios però ho hauria de buscar. Si ho trobo us aviso.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
L'he provat aquests dies i estic enganxadíssim. El recomano, sobretot si us agrada "patir" veient pelis o series de zombies com "The walking dead". Això si, cal molta paciencia si no es dura ben poc. ç:D
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#9
Jo es que sempre apareixo al vespre, almenys fa unes setmanes amb una pistoleta i unes bengales. No es veu res de res, estic tot sol i no duro ni cinc minuts :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
ZeroQ said:
Per cert he llegit que a partir de la versió 1.6 queda integrat amb l'OE d'Steam.

http://forums.bistudio.com/showthre...mbine-ARMA-2-into-ARMA-2-OA-and-use-together)
Això fa referencia al CO (Combined Operations). El CO és el OA (Operation Arrowhead) que carrega el Arma2 original com a mod. El OA té més armes, millors textures i altres millores respecte al A2 pelat. Abans, si s'havien adquirit el A2 i el OA per separat calia fer un procediment per a poder jugar al CO. A partir de la versió 1.6 sembla ser que ja no cal tot això.

Pel que respecta al DayZ, aquest és un MOD per al CO.

El millor que es pot fer, en cas de confusió, es usar un gestor de mods/launcher com el six updater.
http://www.six-updater.net/p/download.html

Us afegeixo un video (en anglès) on s'explica que cal i com es pot instalar el DayZ:

[youtube]OqGPsGNlSes[/youtube]

(per cert que segons el video, per a tenir el CO només cal pagar per l'OA ja que també es pot combinar amb el free tal i com va aconseguir el company TBlack)