cooperativa dijous 2 de juny, 21.30h

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Bè, aquest dijous us convoco al ts i amb l'Arma 2 a punt per jugar una cooperativa. Com he dit anteriorment, tants serem tants jugarem, així que vinga, apunte-vos-hi!! :çsalut:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#2
Jo encara no tinc l'ARMA2 Val la pena que m'esperi a l'ARMA3 o em floriré esperant? No fa massa el venien (l'ARMA2) a 5€ a l'STEAM però era una oferta puntual, ara torna a valdre 30€. Una mica massa car per a un caprici, potser després no el faria anar massa. No ho se, quina impressió en teniu el que el feu anar?
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#3
Com a joc d'infanteria està molt currat. Hi ha una àmplia varietat d'armes dels marines amb tot d'aspectes de balística, uns gràfics notables, amplis espais de terreny i mods i addons que no te'ls acabes.
No sé què és el que mès et va en el mòn de la simulació, però t'animo a participar-hi. Sempre ve bè un reforç...
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#4
Bàsicament el que més faig és volar, però he de reconèixer que he navegat amb tots els SH i he conduït trens des de MTS fins al recent RW. Tot el que sigui simuladors m'agrada. A vegades fins i tot em miro els simuladors de conducció de camions, d'autobusos, tractors, etc... però no els he comprat mai. Així que no et dic que no, potser m'animo, potser si trobo un ARMA2 barat me'l compro. A veure aquest diumenge al Mercat de Sant Antoni...
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#5
Et pots comprar els dos jocs de l'arma 2 mès les expansions per 40 euros a Steam.
Et faràs amb un bon joc/s i et serviran d'aprenentatge de cara a l'arma 3.

I els altres què, on sou?. Que sapigueu que siguem els que siguem jugarem alguna partida, ni que sigui una domi.
Fins dijous!!
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#7
Em sap greu, però finalment no hem jugat.
Per motius tècnics del pc m'he connectat mès tard, a les 22h, però no hi havia ningú. En tot cas deixo oberta la possibilitat de propostes de partida cara el cap de setmana.
A reveure!!
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#8
40€!!!!!!

Acabo de llegir l'analisi que en va fer en VIPER de l'ARMA2 i no és massa satisfactori. Saps si ja han sortit pegats que millorin els bugs? Creus que l'Arrowheads éstà millor que la versió ARMA2 original?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
woody said:
40€!!!!!!

Acabo de llegir l'analisi que en va fer en VIPER de l'ARMA2 i no és massa satisfactori. Saps si ja han sortit pegats que millorin els bugs? Creus que l'Arrowheads éstà millor que la versió ARMA2 original?
Actualment, l'ArmA2 amb les expansions i sobretot el ACE2 es la canya. Sense el ACE2 (que es un mod, com un Ultrapack) també esta be.
Jo no se com serà el ArmA3, però de ben segur que passarà com sempre, i no serà fins després de molts pegats, i fent servir mods creats per usuaris, que pagarà la pena jugar-ho.

Et soc sincer Woody, si no estas convençut, no et gastis de moment 40€, espera a veure com evoluciona la cosa, i llavors ja decidires, a mes, Steam treu ofertes constantment.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#10
Correcte, STEAM va treure una oferta per comprar l'ARMA2 per 5€ fa uns dies, vaig voler esperar massa i va desaparèixer. Burro que soc, òstia!!
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#11
No sé quines sòn les teves prioritats, però t'animaria a comprar-te el pack, sempre hi quan hi juguis, és clar. És una inversió en la qual li trauràs profit. Apa doncs!