Cooperativa de Sant Joan?

29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#1
Bona tarda nois,

permeteu-me que obri un fil nou, que no sigui que quedin camuflats els posts que diploc i jo em posat al fil de la partida anterior.

Algú s'anima a una partida aquest vespre?

Salut ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Be un dilluns interessant, Bravo us hauríeu d'haver quedat una estona mes, que la cosa es va posar molt interessant, ens vam carregar un munt d'enemics, i vam acomplir un objectiu, i al final vam fer un mata mata a la base fotent-nos d'osties entre nosaltres, amb el marieta de l'AC-DC crivellant-nos des d'un Humvee amb MK19 a prendre pel sac ç:D ç:D
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#5
Hehehee, no em vau deixar més opció! Després de la sessió de "spawn-raping" vaig haver de fer us de la força. Ja veieu que vaig aprendre la lliçó d'ús de l'ordinador d'ajust de rang automàtic.

Viper, ja vaig veure ja que la teva pell era la més preuada. Tampoc hi devia ajudar que tinguessis el tag de lider constantment a sobre. ç:D

Sigui com sigui, tant la partida com el DM final van ser genials! Moltes gràcies nois!
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#6
La partida em va agradar molt sobretot l'espectacular resistència que vam tenir a la casa aquella fins a l'intent de fugida amb el jeep d'en tblack