Concurs emblema grup 1RA

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Ara ja fa un temps que es va triar el nom del grup 1RA, 1er Regiment Aerotransportat. Tot i així no tenim un emblema del grup i proposo que fem un petit concurs per triar un emblema que ens pugui agradar.

Es necessari que l'emblema segueixi l'estàndard dels Cavallers del Cel


http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/comunitat/emblemes/grups/plantilla.png

El text es posa així, a baix a d'anar o el nom del grup o el sobrenom si es te, això condiciona la part de dalt.

- Si teniu nom de grup a baix poseu el grup i a dalt el sobrenom si en teniu, si no en teniu llavors podeu posar un lema.
- Si no teniu nom de grup, abaix el sobrenom i dalt el lema.

Per exemple, vosaltres heu de posar a baix "1er. Regiment Aerotransportat" i a dalt sobrenom o lema.
Exemple d'emblema del grup A10



Un altre exemple d'emblema



Enllaç a múltiples emblemes militars
http://commons.wikimedia.org/wiki/Squadron_emblems_of_the_United_States_Air_Force

Bases del concurs
  • Tot cavaller pot proposar fins a un màxim de 5 emblemes
  • Heu de fer servir la plantilla
  • Tanquem el plaç el 15 de maig
  • L'emblema triat es farà per votació dels membres del grup
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Com a apunt, dir que l'emblema un cop escollit s'haurà de fer en Vectorial, amb programes com l'Adobe Ilustrator o qualsevol altre que treballi en vectorial i que jo pugui passar sense problemes a Ilustrator.
Per tant si cap de vosaltres sap fer vectorial, que aprofiti i ho faci directament en vectorial, aixi em faciliteu la feina. Si no sabeu, doncs amb mapa de bits normal, Photoshop, Gimp, Paint.net, el que tingueu.

Com a consells, no poseu ombres ni llums estil foto, tot a de ser estil dibuix, i contra mes simple millor, els dibuixos complexos no son el millor, per tant les ombres o llums han d'estar integrades en el dibuix. No feu servir eines tipus Biaix, Relleu ni res que doni volum als objectes. Fora de l'escut no es pot posar res, ni ales, ni cintes ni res. I penseu que el dibuix s'ha d'entendre en petit, un dibuix en gran pot no veure's be en petit.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Algú s'anima a posar alguna cosa?

No cal que estigui fet per vosaltres, podeu proposar qualsevol escut que us agradi i podem mirar d'adaptar-ho encara que sigui el de playboy
 

Dart

Ruquet
4 Gener 2014
120
0
0
#8
que us semblen aquest parell??

Falta vectoritzar i el nom de la unitat





obriu la imatge en una pestanya nova per veureho
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Ei està xulo a mi m'agrada. Si voleu es pot treballar una mica més el concepte, potser el logo central el faria més gran
 
4 Gener 2014
120
0
0
#13
tens raó, ademés jo soc de Lleida.

L'havia utilitzat perque durant l'edat mitjana s'utilitzava força aquest escut combinat. Potser podriem jugar amb el concepte d'Almogàvers o alguna cosa aixi