CCMOD mod de cavallers del cel per l'Arma 3

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
Obro aquest fil per omplir-lo de propostes, idees i material per construir entre tots un mod que s'adapti a les necessitats del grup i motivi al personal amb el fet de portar el nostre propi material a l'Arma 3.

A fer:
-Crear un ventall de guardapits tàctics, uniformes i cascs d'acord a uns certs paràmetres tècnics de cada rol.(carregador,metge,AT,...)
-Personalitzar alguns vehicles lleugers com el Hunter o l'Strider.
-Crear diferents camuflatges; urbà, desert, boscos...

Alternatiu:
-Personalitzar l'equipament per a cada membre; posar el nom al guardapits tàctic, algun altre detall,...
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#2


He tingut una idea i he començat per aquí, per ara es una forma molt simple, encara queda feina. Es tracta de una armilla pesada, ampliable amb accessoris com per exemple butxaques als laterals, una radio i lo que pugui ser.

A vore que en pensau, cap on tiraríeu, el trobau massa futurista? que preferiríeu?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
A mi personalment les armilles que mes m'agraden, i les que mes es fan servir actualment son les tipus MOLLE. Destacar que les armilles amb cremallera al front no es solen veure massa a unitats militars, ja que no donen protecció blindada al front, per tant jo descartaria per completa una armilla amb cremallera al front. Per contra, la forma de tancar les armilles solen ser amb velcro. Tenen al ventre un tros de tela quadrat en frontissa, que s'aixeca i deixa veure un velcro, llavors poses els costats enganxats al ventre, i tanques la peça que fa de frontissa.

Aquesta es una armilla MOLLE amb camo MTP.



Les armilles com les MOLLE son configurables, de manera que pots posar els complements que vulguis i on vulguis.

Una altre amb camo Digital Woodland.



I et deixo dos vídeos de jugadors d'airsoft amb una bona configuració, el primer a mi m'agrada molt.

[youtube]Qf81_nAXCgQ[/youtube]

[youtube]qUifyk69Vgk[/youtube]
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#7
molt be, ido si vols tens els configs per a cada tipus de element del joc si et descarreges l'arma toolbox per Steam. Quan ho tens descarregat l'hi dones a crear P: i allà ho tens, ple ple d'exemples :çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#8
Tblack jo cec que la roba que tenim ja està bé, el que t'hauries de currar és algun vehicle dels cavallers ja que els del joc son una mica merdes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#12


Ara que el casc base està casi acabat puc personalitzat-ne un per jugador, només cal que digueu que vol cadascun. Després d'aquest començaré amb els cascs de les Operacions Especials.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#14
Osti TBlack mola molt el casc!

Jo només vull que m'hi posis una estelada petita al front, com si fos un parche enganxat :çseny:
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#15
Eduard, on del front? Al front hi ha la visió nocturna. Vos pas el model ajustat ja a les escales del arma i renderitzat a baixa qualitat per poder veure les ombres. Quin tipus de camuflatge posaríeu? El micròfon sobra? Quedaria be una llanterna coaxial? Un punt de llum IR seria molt útil ...



 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#17
L'has modelat des de zero el casc tu, Tblack? Si es així molt bona feina encara que si es una adaptació d'un model també t'ha quedat bé. Ho comento perquè el tema de modelat també el toco tot i que el tinc força oxidat dir que modelar un vehicle de zero es una currada molt gran. En el seu dia em vaig dedicar a modelar mechs