Cap de vosaltres te coneixements de Joomla?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Doncs Joomla en la meva opinió està genial, la web que tenim actualment es Joomla, i te la versió actual que estic fent servir està molt be, a mes te mes de 6000 complements per instal·lar i millorar la web. Òbviament es pot millorar, però es un CMS fàcil de fer servir i versàtil.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#6
Els del gremi de programadors discrepem: la programació és guai! ç;)

De totes maneres, pensa que l'HTML no és programació. És la descripció del contingut i aparença d'una serie de dades que es volen mostrar a l'usuari. Conceptualment, és com un document del Word, per exemple. En un altre capítol, discutirem si la inclusió de, per exemple, javascripts en un HTML el converteix en programa o no.

I tot això de què em serveix?, et preguntaràs... doncs em temo que de no gaire :çrubl: , perquè l'HTML no és el meu camp d'actuació i el Joomla el vaig vaure una vegada, de lluny. De totes maneres, si no tens cap opció millor, sempre pots provar a preguntar-me, per si sonés la flauta. :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
El dimoni va crear els programadors per fer-nos creure que la programació era bona :çfotet:
Val doncs a veure si em saps resoldre el problema que tinc. El problema es en CSS en teoria, tinc un menú a l'esquerra que l'hi vull eliminar els marging i el padding, però no se com eliminar això de tota la grid esquerra (Sidebar-a), nomes ser fer-ho dels mòduls, que tampoc es mala idea. El problema també es que quan ho faig dels mòduls, hi ha un que no em queda be, manté un marging o padding, no ho se, superior. I curiosament si li elimino el "padding: 0px" la grid de a dalt (Header-a) em desquadra.

Et deixo una representació gràfica de com estan situats els mòduls i la plantilla.

 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#8
Iep Viper,

jo l'he remenat bastant (tot i que versions més aviat antigues, 1.5 sobretot). Si em passes la URL li puc donar un cop d'ull o ho tens en local?

Salut :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Gosdatura said:
Els del gremi de programadors discrepem: la programació és guai! ç;)

De totes maneres, pensa que l'HTML no és programació. És la descripció del contingut i aparença d'una serie de dades que es volen mostrar a l'usuari. Conceptualment, és com un document del Word, per exemple. En un altre capítol, discutirem si la inclusió de, per exemple, javascripts en un HTML el converteix en programa o no.

I tot això de què em serveix?, et preguntaràs... doncs em temo que de no gaire :çrubl: , perquè l'HTML no és el meu camp d'actuació i el Joomla el vaig vaure una vegada, de lluny. De totes maneres, si no tens cap opció millor, sempre pots provar a preguntar-me, per si sonés la flauta. :çsi:
+1000! ç:D

PD: Jo de web i CSS tinc algun coneixement, de Joomla res.