Campanya Arma 2

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Hola a tots! Primer de tot felicitar-vos, per que a tothom que parlo de vosaltres (aquesta comunitat) es queda bocabadat amb les coses que feu, els hi ensenyo algun post amb el que editeu i com jugueu i be...encara n'hi ha algun que pensa que som/sou uns malalts i per dri-ho ràpid...FLIPEN!! XDD

El motiu del post, es per que m'agradaria jugar una campanya del Arma 2/OA o qualsevol DLC, ja que he jugat una miqueta, però tot sol, no m'acaba d'agradar...hi ha algú que es vulgui apuntar a fer una campanya? Recomaneu alguna? Quina és la que més us ha agradat?

Gràcies companys!! Salut!! :çcerv:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
Arma2 es un joc pensat per multiplayer. Es precissament en multiplayer, quan es fa cooperació amb els companys de esquadra quan se li treu tot el suc que se li pot treure al joc i realment es gaudeix la experiencia. Jo he provat un parell de campanyes, pero no he acabat cap ja que cap de elles resisteix la comparació amb una senzilla partideta en multiplayer.

si bo i així vols provar una campanya en single play, si vas a la zona de descarregues de armaholic.com ( http://www.armaholic.com/list.php?c=arm ... _scenarios ) trobaràs quantitat de descarregues de tot tipus, tant per single play (sp missions) com multiplayers, qualificades amb estrelles en funció del que han agradat als usuaris

Si tens ocasió et recomano que t'apuntis a qualsevol dels "saraos" que tenim programats o senzillament deixa un post dient quin dia i hora estaràs per jugar i segur que apareixarà algú per jugar amb tu.

En quan li donis un tast a un multiplayer com cal, amb cooperació tàctica a nivell de esquadra, les campanyes "single" perdràn tot el atractiu. Almenys a mi em va passar.

Per cert, parles anglès? Jo vaig força a servers estrangers, alguns molt professionals i a on s'apren força, pero l'anglés es el llenguatge al us. Podríem anar junts i així veus com va.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Molt bones PaperBoy,

suposo que ja t'ho ha dit tothom però has de provar a venir dilluns si pots a les 22:00 ja que personalment ho trobo molt més interesant que en single player també recorda que els divendres fem partida (a les 23:00) amb la gent dels Armados.

D'altra banda com diu en Kronus si avises un cap de setmana segur que alguns ens apuntem a fer una partida :çsi: