Cabines per simulació

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Fa uns dies que he estat recopilant informació de cabines per simulació i he pensat que pot ser més interessant per la resta de companys que els hi agrada el bricolage.

Cabina de cartró
Una opció senzilla que han proposat en un projecte de Kickstarter es una cabina feta de cartró. El projecte no va per bon camí vistos els preus que demana però penso que pot ser molt interessant per donar idees a alguns companys.

[youtube]I-kasUg17j0[/youtube]

Mobiliari per cabina genèrica
Hi ha diversos fabricants que fan estructures per posar cadira, multiples pantalles i perifèrics. Posso alguns dels que he anat veient pels foros.
Obutto

Cockpit Genesis


Simuladors amb moviment
Simulador DIY de 2 graus de llibertat (per simulació de cotxes)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Fa un temps vaig estar-ho mirant i deu ni do els preus.

Cal dir que el cockpit genesis esta basat en perfils d'alumini extruït estandard. Això vol dir que si un és una mica manetes o troba algun taller que li tallin els perfils caldria fer números... potser surt més barat.
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#3
Si algú vol ver-se algun apanyo amb perfils d'alumini feu-m'ho saber.

Barat no és, ja us ho dic, pero per mirar quan costaria no morira ningu ;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Estava mirant amb perfils de ferro (tub quadrat) i fer la soldadura (em poden deixar la màquina encara que no he soldat res en ferro). Crec que així pot sortir més barato
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#6
En la meva curta experiència dins el món dels sims hi ha un abans i un després d´haver vist aquest video ja fa temps :çsi:

Com m´hagradaria tenir els coneixements necessaris i les peles per montar-me aixó a casa... :çboix: :çamor:

De moment toca llegir, aprendre i estalviar i qui sap...potser en uns 20 anys....i després 20 anys més per convéncer a la dona i ja està...:çruc:

Com podeu veure hi ha un enllaç a dropbox a un zip amb algunes instruccions per montar el trasto aquest...esquemes de plaques...fotografies de l´estructura i un munt de coses que em sonen a xino...

https://www.youtube.com/watch?v=ONjAwKO-IjA

https://www.youtube.com/watch?v=TBD9Juq ... KwHeG4c7UX