Arma Enhanced Movement

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Una alternativa al mod al estàndard Climb. Sembla que sigui més complert tot i que encara està en pre-alpha.

- one context sensitive key to:
--> jump
--> climb on/over and step onto obstacles..note: these actions are not allowed while a rocket launcher is in your hands or you are 60% (might change) fatigued

- one context sensitive key to:
--> open doors/hatches and perform any close by actions (no get in yet)
--> climb ladders
--> access the gear of any object (vehicles, ammoboxes, etc.)
--> access gear of group members (experimental...no use yet)

[youtube]sXHqc7O0fvs[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Es semblant al que fem servir actualment a l'estàndard. Podem veure l'evolució a veure si es bona però de moment sembla molt alpha
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Han tret una nova versió. A destacar: el sistema de danys per cauiguda ara va a càrrec del mòdul (no fa servir el de arma 3) i primeres animacions per caigudes a més de 6m

A continuació els canvis al complert, extrets de [1]:

Changelog:
changed: proper anim configs to allow better transitions, WIP, especially climbing over walls
added: scripted fall damage. it's handled by the addon and bypasses engine damage now
added: land anims for falling from 6 m and higher (first test)
fixed (hopefully): damage from climbing...please report with description of reproduction
added: fatigue for all movements
[1] Armaholic webpage: http://www.armaholic.com/page.php?id=27225
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
S'ha tornat a actualitzar i la nova versió apunta maneres. És totalment compatible amb ACE3.

CHANGELOG

Movement

- almost 100% rewrite of all systems
- fixed/tweaked: more accurate and flexible detection
- new animations (very much WIP will be updated in the next update in 1-2 weeks)
- fixed/tweaked: fall damage handling (now optional pbo in case of problems)
- fixed/tweaked: savegame handling and overall initialisation
- added: cooperative climbing now possible (simply provide you back so a friend can use it to get to higher places by climbing onto it and then climbing again to the higher place)
- fixed/tweaked: jumping overhauled entirely (still needs some nerving for tear-prevention..)
- makes laser points visible without NVG and adds a ping! sound to the NVG and some grain and blur effects

Interaction

- added: super simple interaction icons (optional)....... -added: arma 2 mode since arma 2 buildings have retardedly placed memory points
- added: self-interaction (just holstering and general weapon selection for now...more later)
- added: vehicle menu to select seat categories

KNOWN ISSUES (please read this before reporting things)

- death on spawn in elevated position (missions specific)...will be fixed shortly with a hotfix
- some exploits still possible...will try to handle this without restricting too much (still WIP)
- some objects make you float (this has to be fixed by BI insdie the models)
- some windows or general places are not climbable (again..this has to be fixed by BI inside the models)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Te bona pinta, i es podria provar, però em preocupen un parell de coses.
Per una banda, fan parkour pràcticament. Amb l'equipament que porten els soldats, no son ni de conya així d'àgils, i directament hi han coses que no podrien fer (com saltar d'un edifici a l'altre), no se si l'addon te en compte el pes i/o volum.
Per un altre banda, l'addon ja no només toca els moviments, també toca altres coses que no ens cal. Sembla que es pot activar/desactivar, però s'hauria de provar.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
L'he estat provant, i està molt be, però de moment dona alguns problemes.

- A vegades anul·la el salt normal del ACE3 amb la V.
- Per defecte es fa servir la barra espaiadora, que es la mateixa tecla per altres funcions com opcions del ratolí (encara que es pot canviar).
- Quan li dones a la tecla quasi sempre canvia entre pistola i fusell i a l'inrevés (crec que es per lo comentat abans, fa l'acció del ratolí).
- Fa l'intent de saltar quan li dones encara que no hi hagi res.
- Dona problemes després de fer respawn (a la Combat Dinàmic deixa de funcionar després del primer respawn i a la de l'acadèmia teva Magnetar una de les vegades em va morir el tio en fer l'acció de pujar).
- En portes de containers fa l'acció d'obrir porta i pujar.

La veritat es que està molt guai, i han sabut fer-ho molt senzill de fer servir, tot en una tecla, però s'ha de polir encara.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
Jo també l'he estat provant. He tret els pbo de "Advanced Interaction", "Night vision googles effect" i "laser" per deixar únicament el "core", "custom fall damage" i "em".

Posant la tecla de "pujar obstacles" a la H no em dóna cap problema a excepció de quan puges certs objectes com ara contenidors etc. que no tenen una malla ben definida. Per la resta, genial! Ara es pot entrar per les finestres, cases etc.

Un cop maduri una mica més el posaria a l'estàndard.