Arma a la vida real (no combat)

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Elements del Arma que trobem sempre... pero com funcionen en realitat?


Les barreres H (De Hesco). dos tius, un camió i una excavadora... i en un plis plas tens la base feta.

[youtube]GTZscYmBXco[/youtube]



El desplegament del razor Wire. Encara mes facil i ràpid. un tio i un conductor.

[youtube]vBnWHBZDItg[/youtube]

Si algú, remenant per l'arma s'ha trobat la bestia del M88 i es pregunta perqué serveix.....

Es un taller movil acuirassat per rescat de vehicles blindats

[youtube]ddkIcHgCiZg[/youtube]
 
3 Juny 2011
783
0
0
#6
Vaig fer proves d'artilleria amb els MLRS, l'abast mínim es de bastants kilòmetres, i el màxim (a la vida real) és de uns 600km.

Gràcies per els vídeos Kronus, no tenia ni idea de com posaven les barreres H. Casi es més fàcil que fer-ho amb l'Arma ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Molt interessant això de les barreres i les alambrades. En el meu cas es una d'aquelles coses que no m'havia parat mai a pensar. Merci!

(volem més videos :prot: :prot: :mrgreen: )
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
1. Obrir Google Earth.

2. Fixar altitud del punt de vista a 15 Km.

3. Anar a las coordenades 50º 42' 57.50" N 14º 04'03.29 E

Estem a la república Txeca.... pero us sona quelcom???

Una ajuda...




Chernarus!!!!

Aquest es el terreny que els desenvolupadors del Arma van fer servir per crear Chernarus

I evidentment, no falten els malalts del Zombi-z que agafen el mapa de chernarus i s'en van de safari fotografic i descobreixen un bon nombre de edificis que a mes d'un li seran familiars. :mrgreen:

http://imgur.com/a/qEkrm

:mrgreen: :lol:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#9
Ostres!!! No en tenia ni idea :shock: Les cases, les granges, tot és idèntic, inlcuït el paisatge. A veure quan fem un viatget els Cavallers a fer pràctiques a la Rep. Txeca, com alternativa a l'Arma ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Genial la gent del link! Amb els baked beans i tot. L'altre dia en vaig veure al mercadona i vaig estar a punt de comprar-ne. ç:D