ARMA 2... GRATIS !!!!

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Doncs si nois, ja fa dies que es va anunciar. Ja us podeu descarregar de franc una versió capada del arma2 que permet participar en missions multiplayer!

Suposo que la companyia pretén arribar a un públic més ampli de cara a guanyar clients per al futur llançament del ARMA 3.

En qualsevol cas, aprofiteu! Animeu-vos!

[youtube]3Mgao249jNg[/youtube]

Més informació (en anglès) en el següent enllaç:
http://www.arma2.com/free

çXD

( :prot: :prot: Allisteu-vos ara! :prot: :prot: )
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#2
Ja m'he descarregat l'ARMA2 FREE. Lo poc que l'he fet anar m'ha donat una bona impressió, tot i que ja se que a nivell gràfic és molt inferior a la versió de pagament i que segur que està ple de bugs (o potser els han tret?)
Si algú te l'ARMA 2 FREE doncs potser ens podem trobar (fent un forat al CoD) i que m'ensenyi les beceroles.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#8
Va, com que veig que t'agrada, t'envio un link a una pàgina de l'orquestra que vaig muntar i dirigir durant dos anys, desgraciadament ara està inactiva per la crisi, però vam grabar un CD que és fantàstic. Pots escoltar alguns temes a la mateixa pàgina. En el tema titulat CHERRY soc jo qui canta!
http://fumanchujazzservants.es.tripod.com/

Com que veig que també ets un nostàlgic, et diré que a mi em passava el mateix. Molta part de la nostàlgia està vinculada a unes imatges estereotipades de les pel·lícules i a aquesta música que encara potencia més aquesta boira romàntica o de somni d'un temps passat. Personalment, gràcies a la música he pogut viatjar i reviure en bona part totes aquestes imatges que tenia al cap. Recordo un viatge a New Orleans per tocar al Festival de Jazz d'aquella ciutat, on vaig poder visitar les plantacions, anar amb vaixell pel Mississipi i tocar en clubs de Bourbon Street fins a les quinientes de la nit, tot molt autèntic i posaria la ma al foc que similar als no tant llunyans anys 20. En un altre viatge a New York vaig poder tocar per locals del Village en Jam Sessions, conèixer personalment a en Woody Allen i tocar juntament amb ell, conèixer de primera ma l'"ambientillu" dels backstage dels musicals de Broadway i viure durant uns quants dies en un apartament acollonant que em van deixar a Manhattan. Va ser un viatge molt musical i que em van esvaïr aquests fantasmes de nostàlgia pels anys 30 i 40 (tot i que no puc evitar reviure'ls cada cop que escolto aquestes músiques i aquests crooners fantàstics)

I de l'ARMA2 FREE que tal? en parlem?
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#10
Caram! Ha quedat bé això!! Navegues amb el SH3 o amb el SH5. Hi ha molta gent que el SH5 no els hi agrada, però a mi, gràficament m'encanta, és brutal.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
madelf said:
Val la pena per 20€? (aquesta és d'aquelles preguntes estúpides estúpides....) :çboix:
Si l'has de jugar si, i tant!

Has provat el gratuït?? Això segur que t'ajudaria a decidir-te!