Arma 2/3 controls pedals

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Revisant els controls de l'ArmA 3, he recordat alguns consells que he vist per internet i he provat a donar-li mes funcionalitat als pedals. Els pedals nomes els fem servir amb les aeronaus, però podem treure-li mes suc. Els pedals es un perifèric que no molesta, es molt còmode de fer servir, i no requereix perfils especials, per tant ens dona 3 eixos mes per fer servir com a infanteria.
Lo que jo he provat i va molt be es assignar la inclinació de cap per mirar a traves de les cantonades als pedals esquerra i dret. Aixi quan premi el pedal esquerra, el meu soldat traurà el cap per la cantonada, i a mes ho podré fer gradualment, no de cop. Aixi tinc els dits lliures per fer altres moviments.

L'altre utilitat es fer servir els pedals per conduir, he assignat el pedal dret per l'accelerador en les seves tres modalitats, Q W i E, ja que de moment no tenen control analògic per accelerar ni frenar. Aixi el pedal completa els 3 estats, i per la marxa enrere el pedal esquerra. El fre de ma de moment l'he deixat a la C. I el volant l'he assignat a l'eix principal del pedals, aixi puc girar de forma analògica el volant. Podria sonar com una mica estrany girar el volant amb els pedals, però la veritat que un cop ho fas no es tant estrany, nomes una mica.

I cal pensar que encara que tingui aquests controls addicionals, puc seguir fer servir els normals sense tocar res, tinc totes les opcions sempre disponibles.