Allistament de Konrad von Hof

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#1
Salutacions!

Primer de tot, felicitats per la iniciativa!

Tinc 21 anys, sóc d'un poble a prop de Sabadell (Vallès Occidental) i m'encanta la simulació.

Ara mateix només volo amb un parell de simuladors aeris. El IL-2 Sturmovick i especialment al Rise of Flight, que em té totalment enganxat.

Si necessiteu quelcom aquí em teniu, tinc coneixements d'administració de pàgines web i també de disseny gràfic.

Ens veiem per aquí! ;)
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, doncs si vols pots tambe agafar las regnes de l'Ala Il2 o del RoF, per cert jo mateix soc membre de l'equip de proves del Rise of Flight, si soms suficientes, podriem proposar fer la traducció al Català del RoF, ja vam fer la traduccio (i encara la fem) al Castella, si fem una bona proposta podriem aconseguir el primer simulador en Català, ja us dic que no costa gaire fer la traducció.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Gràcies per la benvinguda!

Ara mateix estic totalment centrat en el Rise of Flight, així que seria un honor per a mi posar-me al capdavant de l'ala. En quan a la traducció, em sembla una molt bona iniciativa i ajudaré gustosament. Seria genial que el RoF fos el primer simulador traduït al català.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#5
Bé doncs, si demà hi ets per aquí parlem pel TS. Que ara hauria d'anar-me'n a dormi que estic fet pols.

Però de debò, compte amb mi. M'interessa molt aquesta iniciativa. Fa temps vaig crear un clan del Red Orchestra, la meva idea era que fos també per catalanoparlants, però no s'hi va animar ningú. Al final va ser totalment en castellà.

Bé, seguim en contacte! Salut!