Allistament de Josep

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Bon dia,

He vist la vostra web i m'encantaria poder participar en el vostre projecte. Tinc 50 anys (ben portats, per ara). Des del Flight simulator 3 estic volant, pel que podem dir que sóc un aficionat "consumat". (He llegit que també hi ha algú per aquí que vola des de la versió 3...). M'agradaria poder compartir coneixements amb altres persones, i m'encanta que sigui en català.

El meu simulador és el Flight Simulator. Actualment utilitzo tant el fs9 com el fsx. Penso que sé programar i portar a terme un vol des del "cold&dark" fins a tornar a apagar les bateries a l'arribada. Ho faig habitualment amb els "addons" del flight simulator: PMDG (73X, 747, MD11), airbus wilco feelthere (32x, 330, 344), turbohelix (ATR 75), md80 professional, Level D 767... El pla de vol el programo amb les sid i star corresponents, seguint les cartes publicades, amb les rutes i nivells de vol corresponents, i m'agrada volar amb l'atc del simulador. Hauria de fer un pas més enllà i volar amb atc real... a través d'internet. Si m'ajudeu en això, jo puc ajudar en el que convingui.

A part, tinc (i m'encanta!) el DCS: BS, i IL2.

També m'agrada altre simuladors: Silent hunter 5, Arma II, Ship simulator, Railworks, Toca Race driver, GTR Evolution...

Vaig ser professor de modelat i animació 3D, i he participat en els inicis de la simulació ferroviària en aquest país, en el mon de Train Simulator de Microsoft.
Aquests dies he acabat un "repaint" del Nemeth EC-135 del RACC/SEM que m'agradaria compartir amb qui vulgui.

Salutacions!

Josep
Vic
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut Josep, ja veig que ets del sofrits com jo que ens agraden tots tipus de simulació i no ens deixa temps per a res ç:D
Doncs allistat al grup que vulguis (pots allistar-te a un o varis), el del FS ara farà una trobada el dia 14, aprofita-la per conèixer la resta d'integrants del grup FS, el seu cap es en Dofi.

Ara a l'estiu esta bastant parat això, tota la gent que esta de vacances, però per setembre s'animara. No t'oblidis de passar per el TS3 per formalitzar l'ingres.

P.D: Molt bonic el repaint del Nemeth.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#4
Johann:

He estat "treballant" el SH4. El 3 no l'he tocat mai.

Viper: molt de gust estar amb vosaltres!.

Josep