Allistament Copess

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#3
Benvingut Copess! :çsalut:

Dins del marc del programa PAN, a partir d’ara seré el teu contacte dins del grup durant les següents setmanes. Fins que tinguis tot ben configurat i siguis capaç de desenvolupar-te bé a les partides.

Així que si mai tens qualsevol dubte pots adreçar-te a mi. Ho pots fer per missatge privat al fòrum, per Teamspeak durant les partides o per Whatsapp.

Tenim un grup del Whatsapp molt actiu que ens serveix per les comunicacions diàries, hi organitzem partides extraordinàries i comentem les novetats del grup. Per entrar-hi hauries d'indicar-me per missatge privat aquí al fòrum el teu número de telèfon mòbil.

Per començar, et deixo un parell d’enllaços útils que t’indicaran com fer les primeres passes. Com sempre, si tens qualsevol dubte, m’ho pots preguntar pels canals que he indicat abans.

- Presentació per l'allistament
- Manual de benvinguda al 1RA de Cavallers del Cel

Finalment comentar que és recomanable que t'apuntis a les instruccions del grup. Les trobaras al sub-fòrum acadèmia.

Fins aviat,

- SilverArrow
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#5
Un petit detall, no tinc permisos per enviar missatges privats (volia passar-te el meu nº de mòvil per tema grup de whatsapp, pero no puc ç?| )