Allistament Aramlluna

3 Juny 2016
16
0
1
59
Barcelona
#1
Bona tarda,

Veien que m´es imposible jugar amb el DCS, he adquirit per Steam el simulador ARMA3. Tinc alguna experiéncia en combat real (vuit anys de militar, cinc d´ells al extranjer) i m´agradaria aportar cosas i apendre amb vosaltres.
Espero la vostra resposta.
Salutacions.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. El simulador que fem servir es ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funciona i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
aramlluna said:
Gràcies. Es te que fer algún tipus de formació? No crec que sigui convenient un novell en un grup de combat amb experiència.... :çnopas:
Ara mateix tenim el mini curs EBC en marxa. Es tracta d'un curs reduït i simplificat del curs complet que fem. La següent classe la tenim dilluns vinent, apunta't.
Tenim el manual EBC, fet per nosaltres mateixos, de 200 pagines, tot el que necessites per començar. No cal que llegeixis tot de cop, però si que anem demanant d'estudiar algunes pagines abans de cada classe ç;)

També et pots apuntar al curs d'un dia d'en Silverarrow, que es complementari al EBC.
 
3 Juny 2016
16
0
1
59
Barcelona
#8
Ara matéix tinc el ARMA 3 bàsic, de Steam. Em teniu que dir qué necesito per participar i on descarregar- lo.

Per altre banda, he llegit el manual (molt bona feina) i em sembla d´alló més interesant i molt detallat. Crec que ja vaig comentar que vaig ser militar i on tinc mes experiència es al combat MOUT, encara que d´aixó ja fa 25 anys. ç;)


Ah! I afegir que l´armament que jo feia servir, res a veura amb el d´ara (anyorat CETME :oops: )
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
aramlluna said:
Ara matéix tinc el ARMA 3 bàsic, de Steam. Em teniu que dir qué necesito per participar i on descarregar- lo.

Per altre banda, he llegit el manual (molt bona feina) i em sembla d´alló més interesant i molt detallat. Crec que ja vaig comentar que vaig ser militar i on tinc mes experiència es al combat MOUT, encara que d´aixó ja fa 25 anys. ç;)


Ah! I afegir que l´armament que jo feia servir, res a veura amb el d´ara (anyorat CETME :oops: )
Tanoa es el mapa inclós a la expansió de Arma3 APEX.

La pots comprar i descarregar a Steam

http://store.steampowered.com/app/395180/?l=spanish

Val la pena !!!

:çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Atunero said:
Ei, benvingut! :çsalut:

Actualment estem ja 'oficialment' utilitzant la nova expansió ArmA 3 Apex. Apart d'això també t'has d'instalar l'estandard de la comunitat, aqui t'ho explica tot: viewtopic.php?f=26&t=2843
Caldria aclarir dues coses.

1- L'APEX ha sortit oficialment, però no forma part del requisit de l'estàndard encara, estem en període de transició com vam parlar.

2- Tot i que fem servir l'APEX, hi hauran partides que no es faran a Tanoa, i per tant si l'editor no ha inclòs res de l'APEX a la missió es podria jugar sense ell. Sense anar mes juny les Combat dinàmic no requereixen APEX. Ho dic perque tot i que no en totes, en algunes missions si podries entrar fins tenir l'APEX.