Allistament Alen

Alen

Nou usuari
19 Març 2013
6
0
0
35
La Selva del Camp
fcat.site11.com
#1
Bones,

faig aquesta petició d'allistament per poder aprendre i disfrutar en equip tot el relacionat amb el món d'arma 3. Se que està en versió alpha i que la majoria esteu jugant a arma 2, però si trobo algun grup de gent com jo, impacient de jugar a arma 3, ja estaré molt content!

El meu nick és Alen i provinc del món de l'airsoft, no tinc gens d'experiència amb simuladors però si ganes d'aprendre'n.

Salutacions!

:çruc:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
benvingut

El arma3 no es més que el arma 2 amb millors gràfics i mes opcions. (quan estigui acabat), Arma 2 va sortir al 2009 i va trigar molt de temps en ser el que es avui. Fins que no van sortir tots els pegats oficials i la comunitat va treure els mods CBA ( Community Base Addons) i el ACE2 (Advanced Combat environment) el Arma2 no va començar a tenir cara i ulls.

Al Arma3 li falten anys per arribar a aquest nivell. I encara no ha sortit, ni tant sols la beta, únicament un alpha. :çboix: i ademés amb forces "bugs".

Bo i que jo ja estic treballant en missions per el arma3, la veritat es que encara jugarem força temps al Arma2.

Si permets el consell de un gat vell, es que si vols començar ja amb nosaltres, consideris adquirir també el arma2. Ja veuràs com no t'arrepentiràs. Ara mateix, la colecció complerta de Arma2 (Arma2, Operation Arrowhead, Combined Operations, Army of the Czech Republic, British Armed Forces i Private Military Company) està en oferta a 29.99.

http://store.steampowered.com/sub/25815/

Aixó no vol dir que no fem missions al arma3, pero com he dit abans encara li falta molt. Tot just es un "showcase" amb opcions molt i molt limitades, i de ben segur que una vegada passada la novetat dels grafics millors del arma3, tornarem al mon ple de possibilitats i potencials actuals del Arma2 i estic segur de que durant els propers messos segur que continuarem exprement el arma2 a tope.

Així que la meva suggerencia es que també et facis amb el arma 2, et baixis el six updater i instal.lis els mods CBA i ACE2 per deixarlo a tope. Així pots començar amb nosaltres i anar integrant-te en el nostre grup. participant a les activitats regulars, aprenent i practicant amb nosaltres. No et preocupis, ja arribarà la hora del Arma3, pero cal tenir paciencia.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
No paga la pena que et compris la versió Complete Collection per 29,99, el BAF, PMC i tot això no ho fa servir ningú, comprat la versió ArmA2: Combined Operations i prou, que ja ve gratuïtament amb les versions Lite del BAF i PMC i surt per 19,90€, però no te'l compris per Steam, dona problemes amb els addons, comprat a l'Store de Bohemia. Es lo que tinc jo.

P.D: L'ArmA 3 si que es recomanable comprar-s'ho per Steam.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Viper said:
No paga la pena que et compris la versió Complete Collection per 29,99, el BAF, PMC i tot això no ho fa servir ningú, comprat la versió ArmA2: Combined Operations i prou, que ja ve gratuïtament amb les versions Lite del BAF i PMC i surt per 19,90€, però no te'l compris per Steam, dona problemes amb els addons, comprat a l'Store de Bohemia. Es lo que tinc jo.

P.D: L'ArmA 3 si que es recomanable comprar-s'ho per Steam.

El que emprenya de las versions lite son les textures en baixa resolució que esconyen la inmersió. Pero si que es cert que si t'importa estalviar aquest 10 euros, amb les textures a baixa resolució ja es pot jugar.

el arma3 UNICAMENT es pot comprar per steam. (Ull, parlo de comprar, que hi ha gent que el te i no l'ha comprat.)
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Kronus said:
el arma3 UNICAMENT es pot comprar per steam. (Ull, parlo de comprar, que hi ha gent que el te i no l'ha comprat.)
MEEEEEC!, errooor ç:D , es pot comprar per l'Store de Bohemia i després ha de passar-ho a Steam, però molta gent a tingut complicacions a l'hora de fer el traspas, per això millor compra-ho directament a Steam, el 3 no el 2.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Benvingut noi. Aquí un que està fent el camí a la inversa, porto temps amb simuladors i ara m'inicio al airsoft... ç:D . Com t'ha explicat el company Kronus de moment les partides oficials (les fem tots els dilluns) les fem amb l'arma2 + alguns MODS però ja som uns quants els que hem adquirit l'arma3 i ja hem fet alguna coseta o altra.

Jo no et diré que et gastis calers en un software que, probablement caduqui en un temps no molt llunyà (això els que van viure la trascició arma -> arma2 potser ens podrien explicar una mica om va anar). Tingues en compte que, en principi, la intenció és que seguirem fent partides amb l'A2 fins a l'estiu.

Et recomano que et descarreguis i t'instalis l'arma free. Es una versió capada de l'arma2 que, tot i que ara fa temps que no fem servir, l'hem utilitzat força cops per aquí; fins i tot per a fer l'academia bàsica. Comparat amb l'arma3 o amb l'arma2 amb mods no val res però, com que és gratis, no fa mal tindre-la! més info al link: http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/852

En qualsevol cas, benvingut de nou!
:çseny:
 

Alen

Nou usuari
19 Març 2013
6
0
0
35
La Selva del Camp
fcat.site11.com
#10
Gràcies per les recomanacions.

He trobat el ARMA II Operation Arrowhead a 15€ (http://www.cjs-cdkeys.com/products/ARMA ... -Code.html), tot així, prefereixo esperar fins que us passeu a arma 3, ja que tampoc tinc molta presa (amb el Starcraft 2 puc anar tirant xD).

El arma 3 el vaig comprar per Steam i cap problema.

Respecte l'airsoft Blader, porto 8 anys jugant-hi, qualsevol dubte ja saps. Estic bastant posat en el que es l'airsoft del camp de Tarragona, si ets de per aquí, et puc informar de partides etc...

Igualment si algun dia feu alguna partida a arma 3 estaré esperant a unir-me. Si el final les ànsies em superessin, ja compraria el arma 2 jeje però per ara prefereixo esperar i anar veient com evoluciona el arma 3.

Salut! :çulle:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#12
ep! atenció

El Arma2 combined operations inclou el Arma2+Operation Arrowhead+ BAF(lite)+PMC(lite)

El operation arrowhead, fins a on jo se, no inclou el Arma2, es a dir que tindras que comprar 2 programas. El arma2 que el necessitaras per webs i el operation arrowhead que es la expansió que t'obre la resta de arma.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
Alen said:
Oks Kronus.

Balder si vols informar-te de partides d'airsoft uneix-te en aquest grup de facebook: http://www.facebook.com/groups/ACEAT/?fref=ts i si vols també el del meu equip: http://www.facebook.com/groups/287692454009/?fref=ts

Aquest diumenge dia 24 hi ha partida gratuïta a Vilanova d'Escornalbou.

Salut!
Fantàstic, m'interessa molt ja que no tinc plans per diumenge :çsi: (i més si és gratissss!!!!) . Ara m'apunto als grups i vaig posant la bateria a carregar. :tomsom: :çsi: çXD çXD