Ajuda amb triggers. (SOLVENTAT)

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#22
Re: Ajuda amb triggers.

A veure, sabem que el trigger funciona, quan el ferit surt pel seu propi peu del helicopter al helipad, automaticament el script el cura. Obviament aixó no ho pot fer algú que esta inconscient o el que el sistema medic ACE considera "en coma". per tant un altre possible solució es aquesta: superposar un altre trigger que expulsi als passatgers del helicopter, ja que teóricament, en quant caiguin a sobre del helipad, el script els cura.

Teniu idea de algun codi que ejecti unicament als passatgers i no als tripulants? perque si els tripulants surten, ja no tornen a entrar i el helicopter queda inhabilitat com a suport.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#23
Re: Ajuda amb triggers.

Kronus said:
series tan amable d'escriure la sintaxi exacte que tindría que posar?
Aquesta nit si puc t'ho escric. Que vaig de corcoll aquesta setmana.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#25
Re: Ajuda amb triggers.

o un altre opció...


afegir un eventhandler al helicopter que activi un script que afecti a tots els tripulants i càrrega,

hi ha un eventhandler LandedTouchDown que requereix el nom del helicopter (_x)? i les coordenades exactes del aeroport (puc obtenir les dades del helipad mèdic del mission sqm), pero a partir d'aqui estic perdut en com fer un script que afecti a tots els tripulants amb la funció de healing:
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#28
Re: Ajuda amb triggers.

Jo posaria un waypoint del tipus transport unload (crec que era aquest). Que directament treu fora per la força a tothom.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#29
Re: Ajuda amb triggers.

atunero, gracies per l'intent, pero es un helicopter generat per ALiVE, no te nom ni te waypoints, si no aquest problema l'hauria solventat fa molts dies.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#30
Re: Ajuda amb triggers.

Al activar:

{{[_x, _x] call ACE_medical_fnc_treatmentAdvanced_fullHeal} forEach fullCrew _x} forEach thisList;

M'ho acabo d'inventar, no se si funcionarà però es un intent.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#31
Re: Ajuda amb triggers.

Deixar la condició en this i any unit. I en activacio:

{if (_x isKindOf "Air") then {{[_x, _x] call ACE_medical_fnc_treatmentAdvanced_fullHeal;} forEach (crew _x);};} forEach thisList;
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#32
Re: Ajuda amb triggers.

no, no funciona :(

estas segur de la sintaxi de la condició ? no accepta any unit pero si accepta anyunit encara que el resultat es el mateix: no va
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#33
Re: Ajuda amb triggers.

potser la solució es que el trigger activi un script a on poguem discriminar amb prou detall qui son els ferits a qui es te d'aplicar la funció?
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#34
Re: Ajuda amb triggers.

Nono, a la condicio nomes ha de posar this, res mes. I lo que he posat jo a dalt es a la activació. Ha de ser un trigger que s'activi per qualsevol unitat.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#35
Re: Ajuda amb triggers.

vale, dema faig el test i et dic com ha anat.

alternativament estava pensant que l'helicopter unicament para el motor quan arriba a la seva base, es a dir al helipad medic, igual en lloc de trigger, es podia fer amb un eventhandler per Multiplayer (addMPeventhandler "engine" ) quan el paren es fals , quan està en marxa es true, pero em perdo amb la sintaxi, igual podiem fer que l'helicopter actives la funció amb el eventhandler al parar el motor.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#37
Re: Ajuda amb triggers.

fins aqui he arribat. estic fins als webs de escarbar a forums i provar i provar i provar sense conseguir-ho.

el trigger no detecta als ocupants en "cargo" o players in crew del helicopter i per tant no els cura. i no se com fer-ho. Si algú vol agafar el relleu i continuar a veure si s'en surt, li desitjo la millor de les sorts.