Admin, esborra'm

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell

Encara que anem a Sabadell, els que no volen res poden fer partides a l'ArmA o qualsevol altre simulador, que també es simulació i atrau molta gent (sobretot perquè no cal una despesa especial com amb els aeris en perifèrics), aixi mostrem mes de la comunitat.
ZeroQ quina llastima que ja no tinguis l'Oculus Rift, hagués sigut un reclam magnific, però que hi farem.

Nomes un apunt, aquí tenim "grups" no "ales", ja se que sembla una ximpleria, però es qüestió d'imatge de marca ç;)


- Viper: Porto equip audiovisual (de fotos i vídeo) per fer el reportatge.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell

Ui no havia vist lo de la descripció, es un error, gràcies per avisar ara el canvi-ho :çsi:

Sobre lo dels simuladors, potser l'esdeveniment es aeri, però nosaltres som una comunitat de simulació en general, i estaria be mostrar tot el nostre ventall. I hem de recordar que la part aèria avarca mes coses que el vol en si, com per exemple els FAC "Forward Air Controller", que son pilots de combat en operatiu amb instrucció d'infanteria que son designats a unitats de terra per proporcionar un control avançat per atacar l'objectiu als avions de combat. Aixi mateix, qui porti equip per fer partida d'ArmA pot fer unes missions de FAC perquè la gent vegi aquesta interacció.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell (15/12/13)

Aprofitant que també es una festivitat per mi, com cada any per aquesta data pel dia de Loreto acostumo a fer anys i si no tinc cap compromís familiar miraré de portar un portàtil amb IL-2 i DCS. Puc portar també el joystick i si es permet també el drone que tinc per fer filmació aerea. L'únic que no tinc es transport. De moment m'apunto la data a l'agenda però com ja he dit encara no puc confirmar la meva assistència.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell (15/12/13)

Això del drone seria genial, a veure que hi diuen, com que operen avions reals potser no els hi fa gràcies per si pot provocar un accident, tot i que si es fa en un recinte tancat i prou gran, podem comprometre'ns a nomes fer-ho servir dintre i ja esta.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#8
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell (15/12/13)

Ostres, em sap greu però el 15 celebrem l'aniversari de la meva germana, es que fa un número molt rodo.
I el meu cunyat com que és un dandi li a preparat una festa sorpresa etc etc.... :çboix:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#9
Re: Patrona de l'aviació 2013 a Sabadell (15/12/13)

Ep!, jo tinc una màquina amb l'IL-2 (unes quantes versions), el CoD i el RoF (el BoS no el poso perque en cap de setmana no estarà activat suposo... si ho estés, també el tinc).

Només una pregunta... s'haurà de matinar, oi?