[A10-C] L´Or negre d´Anapa 18/05/16 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
POSPOSADA AL SEGÜENT DIMECRES 25/05/16


En els últims mesos, l´empresa INOCO (una gran companyia petrolífera India) s'ha convertit en un dels majors competidors d´ ARAMCO (Arabian-American Oil Company).
Després d'una prolongada disputa legal pel que fa a la producció de petroli a Anapa, INOCO ha decidit prendre la iniciativa.
Pel que sembla, van subornar a un general de l'exèrcit rus per obtenir accés als equips militars i han construït el seu propi exèrcit privat.
Mentre que la força i la mida exactes d'aquest exèrcit és desconeguda, INOCO ha sigut capaç de sotmetre sota el seu control a Anapa i les seves àrees circumdants..
La nostra missió en aquesta zona consistirà en intentar alleujar la pressió entre els dos bàndols en aquesta delicada situació.




Per a aquesta primera sortida disposarem d´A10´s a la base aèria de Krasnodar center.Segons els nostres satèl·lits de reconeixement INOCO disposa d accés a un SA-10 (S-300) SAM, que utilitza per protegir tot l'espai aeri sobre Anapa.Aquesta posició SAM serà el nostre primer objectiu.Durant els primers moments de la missió, la nostra artilleria intentarà desactivar la posició SAM.

Després, els nostres tancs atacaràn en dos grups:

El grup del sud netejarà l'àrea al voltant d´ Anapa i la refineria.

El grup del nord s´encarregarà de l'àrea al voltant de l'aeroport.

Serà feina nostra mantenir sans i estalvis els dos convoys de tancs aliats donant-los cobertura aèria quan la necessitin.

La força i la mida exactes de l'enemic és desconeguda. S´espera una contra ofensiva enemiga un cop l'enemic s'hagi adonat de la nostra intenció.

-Protegiu els nostres dos grups de tancs!

-Netegeu La zona!


#### JTAC ####

PlayBoy 1 - 31.000 FM
PlayBoy 2 - 32.000 FM

Enfield - 121.000 AM
Springfield - 122.000 AM
Uzi - 123.000 AM
Colt - 124.000 AM



#### Tanker ####

Texaco - 150.000 AM
TACAN - 1X TKR


Apuntats:
-Kopant
-Wotan