x52pro vs g940

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#1
Doncs com alguns ja sabeu ahir estava fent proves amb el x52 pro i no m'acaba de convencer.

Aixi que he comprat també el g940, i com que tinc 30 dies per tornar-lo, empaquetare de tornada el que menys m'agradi! (No se si es molt normal quest procediment, pero de tant en tant s'han de fer bogeries) :çvic:

Ja posaré impressions.
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#2
Be, ahir em va arribar el x52pro, 145€ a amazon.

Tampoc m'hi entretindre massa ja que hi han 200 reviews, tan sols donare un resum del meu parer.

La instalació de drivers de la web ja em va començar donant problemes. Total que ara el tinc a mitges diria, el reconeix tots el botons pero la implementació de perfils no funciona, en fi.

La qualitat del producte en general és bona tirant a baix, pel meu gust vaja. Però t'hi has de fixar, a primer cop d'ull penses quin pepino! Pero si et poses a mirar acabats hi ha alguna cantada i molt de plàstic.

El layout dels botons, l'ergonomia i el tacte de tant la palanca de gasos com l'stick són impecables, el MDF no te massa utilitat a no ser que volis Microsoft FS.

El que em te la mosca al nas i m'ha portat a fer la bogeria d'agafar el g940 paral·lelament és el joc lliure que te el trasto quan tens l'stick centrat.
Veure video https://www.dropbox.com/sh/fygvkns9qfle ... x52pro.mov

Inclús he enviat un mail a support de MadCatz al regne unit...i el paio va i m'explica que són les zones mortes del controlador i que el HOTAS està be.
M'he hagut d'aguantar per no dir-li que amb aquest joc lliure que te l'stick no fa falta configurar cap zona morta al simulador. :çboix:

Jo crec, ho hauria de ser així, que el més MÍNIM desplaçament de l'stick, hauria de repercutir a un input digital, què després ja filtraràs configurant les zones mortes.

Evidentment s'hi pot volar i té un tacte que m'agrada molt, la resistència de la palanca és suau i de moviments precisos (un cop fora del centre, evidenment). Cal anotar que com més allunyats del centre més força s'ha de fer per desplaçar l'stick.

Això és tot de moment!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
El X52 pro es unic en el mon dels joysticks en que fa el moviment per gestió de forces, es a dir, quanta mes força apliques al joystick, mes "es mou" la palanca. A diferencia dels altres joysticks que mesuren el recorregut del moviment de la ma i el repliquen en moviment al simulador.

Malhauradament, el sistema X52 es nefast per els helicopters.

Per altre banda, el G940, está molt be pero la ergonomia deixa molt que dessitjar. Els botons del modul superior estan molt amunt i es dificil accedir si es te la ma en repos sobre la guarda inferior de la empunyadura.
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#4
Kronus said:
El X52 pro es unic en el mon dels joysticks en que fa el moviment per gestió de forces, es a dir, quanta mes força apliques al joystick, mes "es mou" la palanca. A diferencia dels altres joysticks que mesuren el recorregut del moviment de la ma i el repliquen en moviment al simulador.
Em sembla que el confons amb el més avançat X65-F! El X52 Pro es dels de tota la vida, l'única singularitat que té es un sistema de doble molla, per repartir millor les forces suposo.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Efectivament Urwald es el model X65f el que funciona amb forces en comptes de desplaçament. Aquest model si mal no recordo es el mateix que bé amb el kit de HOTAS Warthog i (a part del preu) es un dels motius pel qual el vaig descartar del meu whishes list. Ja he comprovat que no es el mateix model no se perquè en el meu cap em vaig ficar això. D'altra banda també he tornat a llegir que el HOTAS WARTHOG porta sensors d'efecte HALL en comptes de potenciòmetres. Això es un sensor digital que et dona un valor en funció de la distància d'un element magnètic i això en principi es més fiable que un potenciòmetre que amb el temps pot variar el seu rang (sobretot degut a elements externs com la pols per això us recomano una funda pels joysticks). Hi vaig llegir que la gent s'ha posat aquest sensors en el Logitech G940 cosa que em plantejava pel futur quan comenci a donar problemes el Logitech.
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#7
Gràcies per l'aclariment Zero!

Bé doncs ahir em va arribar el g940 çXD i la veritat, tot i uns primers moments desconcertants, n'estic força més content que el x52pro.

El tinc configurat de la següent manera:

Intensidad global 70%
Muelle 60%
Amortiguación 50%

De moment encara estic jugant-hi.

Activar sistema centrado juegos con FF (SI)
Intesidad centrado 0%

Aquesta és l'única forma que he aconseguit deixar-lo lo més semblant al tacte del x52pro, amb la diferència d'una precisió infinitament més gran.

Comparativa de preus per un equip complet (tots d'amazon)

x52pro: 150€
saitek pro flight rudder pedals: 149€
Total: 300€

g940: 245€

Ja ho ampliare!