Un tanc rus dins el fang

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Això es el que passa per ofuscar-se a repetir la mateixa acció varies vegades esperant diferents resultat. Jo crec que si hagues girat a l'esquerra al basal, hagues sortit fàcilment, però es només una apreciació sense ser al lloc.

Per una altre banda, AIXÒ ES UNA PARTIDA D'AIRSOFT!!! :shock: :shock: , mare meva com les gasten a Rússia per jugar a Airsoft, així si que mola.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
M'imagino que no deu ser un tanc real, sinó una rèplica.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
jaumem said:
Ostres no m'havia fixat que era Airsoft... :shock: I si és una rèplica deu costar un dineral!!

(i si no encara més ç:D )
No te perquè. Agafes el xassis i motor d'alguna excavadora vella abandonada i fots 4 planxes soldades. De fet cap al final es veu com se li mig desmunta un parafang.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#7
On ho posa que sigui una partida d'Airsoft?

És un video per promocionar un grup del joc War Thunder.

El T-90 sembla real en la meva opinió, té blindatge ERA i tot, no el trobaries mai per civils.

En quant a Rússia i el fang, si, tota la Russia asiatica és aixi a la primavera / estiu degut al desglaç (mireu la serie Long Way Round). Per no parlar del Rasputitsa a la Rússia Europea, Ucraïna i Bielorússia ( o Rússia blanca)

Per això la gran majoria de vehicles de l'Exèrcit rús són amfibis, i els pocs que no ho són com els tancs poden creuar rius profunds amb un supersnorkel.

[youtube]ko5qCjfSw3A[/youtube]

Si voleu veure una cosa "curiosa", són les biathlons de tancs que s'organitzen a Russia (generalment és fan amb T-72, el T-90 és un T-72 que inclou algunes millores) per veure quin exèrcit de la regió té millor tripulació de tancs.

[youtube]IPf0k-zJcXA[/youtube]
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
si i porten els típics braçalets de colors per diferenciar equips. Hi ha partides d'airsoft que usen fins i tot helicopters.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#10
Diplock said:
si i porten els típics braçalets de colors per diferenciar equips. Hi ha partides d'airsoft que usen fins i tot helicopters.
Vols dir com els braçals de colors que fan servir tradicionalment per les maniobres militars en tots els exèrcits del món? Inclús jo n'havia fet servir. ç:D

Per cert ho he preguntat als compis russos de RHS i m'han dit que són exercisis militars reals amb bales de fogeig, res d'airsoft. ç;)


De fet els braçals de colors s'arriben a fer servir inclús en guerres reals, per exemple ara mateix a Ucraïna:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
SilverArrow said:
Diplock said:
Per cert ho he preguntat als compis russos de RHS i m'han dit que són exercisis militars reals amb bales de fogeig, res d'airsoft. ç;)
Seran maniobres militares, però el que fan servir d'armes son repliques d'airsoft, res de bales de fogeig, els que juguem sabem molt be el so que fan quan es disparen ç;) . Minut 5:20, aquest ratatata son les repliques disparant.

Aquí tens exactament el mateix so a una partida d'airsoft.
[youtube]D6hk9Ai6xeg[/youtube]

Tampoc es estrany, jo he vist vídeos de maniobres militares reals amb repliques d'airsoft.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#12
Viper said:
Tampoc es estrany, jo he vist vídeos de maniobres militares reals amb repliques d'airsoft.
No ho he vist mai que l'exèrcit rús fes servir repliques d'airsoft, ho preguntaré als contactes de RHS que són part de l'exercit rús a veure si es possible :çsi: