Un ordinador Linux dintre de la missió

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs si no entenc malament, aquest addon ens permet escriure a un ordinador que posem a la missió, amb sistema Linux.
http://www.armaholic.com/page.php?id=28871

Em sembla super interessant per aquelles missions que hem de recuperar informació o robar intel·ligència enemiga, ja no caldrà veure una barra de progres, si no que ho haurem de fer nosaltres, podria estar molt guai.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Uf, em sembla genial :çsi: . Ho provaré d'integrar a veure què passa i li donem un cop d'ull però pot donar molt de joc a l'hora d'assegurar una zona mentre un company intenta extreure les dades i s'activa un trigger que fa que 5 milions d'enemics amb llancagranades ataquin. :çvic: :çvic: :çvic: :çvic:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Magnetar said:
Uf, em sembla genial :çsi: . Ho provaré d'integrar a veure què passa i li donem un cop d'ull però pot donar molt de joc a l'hora d'assegurar una zona mentre un company intenta extreure les dades i s'activa un trigger que fa que 5 milions d'enemics amb llancagranades ataquin. :çvic: :çvic: :çvic: :çvic:
No calen els 5 millions d'enemics, recorda que es Linux, el company trigarà tres dies i l'únic que aconseguira es estimar mes windows ç:D
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Viper said:
Magnetar said:
Uf, em sembla genial :çsi: . Ho provaré d'integrar a veure què passa i li donem un cop d'ull però pot donar molt de joc a l'hora d'assegurar una zona mentre un company intenta extreure les dades i s'activa un trigger que fa que 5 milions d'enemics amb llancagranades ataquin. :çvic: :çvic: :çvic: :çvic:
No calen els 5 millions d'enemics, recorda que es Linux, el company trigarà tres dies i l'únic que aconseguira es estimar mes windows ç:D

Sé que ni en ZeroQ ni en TBlack/Moska fallaran. I jo tampoc! Long live Linux :çseny: