Sol.licitut d'incorporació de Kronus

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Hola :çsalut:

Fa molt de temps que estic amb els simuladors, desde el llunyà Flight Simulator 3 .... i bo i que fa temps vaig estar en una web de simulació naval, mai m'havia decidit a formar part d'una comunitat virtual de simulació aeria i sempre m'ho havia fet amb vols en "single" amb alguna petita excursió en el "multi" amb el MCFS1 i 2... Inclús alguna vegada he anat a "volar" amb el 737NG de l'Aeroteca. (estic esperant en candeletes que surti el 737NGX! ç?| ),

Ara li havia posat el ull al rise of flight i m'el volia comprar per quan agafi vacances...

A tot aixó, No fa gaire un bon amic ( el kaleu Vilthomsem) coneixent la meva passió per el mon de la aviació em va pasar les dades d'aquest forum... :çamor: i em vaig dir... perqué no?? :çsi:

Així que arrivo amb moltes ganes de aprendre, i veure si ens ho podem pasar el millor possible tots plegats. :çcerv:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Hola! Gracies per la benvinguda.

Vale, ja m'he baixat i instalat el teamspeak.... i funciona! :çvic:

Viper, havies dit "hi parlem per el TS3 per formalitzar l'ingres" ja em diras quan et va be.

Dintre de un parell de dies espero tenir el Rise of Flight. un parell de dies mes per probarlo i fer-me amb ell i será questió de pasar nota al Konrad, perque m'apunti per fer un parell de dogfights! :D
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
Viper said:
Jo estic quasi tots el dies per el TS3, després de dinar i per la nit sobretot.
aquesta setmana estic de vacances. podem quedar un dia d'aquests per la tarda a una hora determinada o en tot cas a la nit, pero en aquest cas, bastant tard, de 23:00 en endavant.