Softonic

23 Maig 2012
61
0
0
27
Catalunya
www.wix.com
#1
Tinc un problema i he intentat solucionar-ho, però el que diuen les pagines, a mi no em funciona. :çno:

Quan descarrego una cosa amb softonic, quan acaba de descarregar-se surt que ja està, però el que he descarregat no ho trobo per enlloc, ni en el buscador de programes de windows. ç?|

La pàgina de softonic diu que el que has descarregat està ha descarregues, però allà només hi ha el programa de descarga del programa (el programa que he volgut descarregar.

No se si m'he explicat bé. Espero que m'ajudeu
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Softonic des de fa temps ja que no et dona el programa directament, si no que sempre et dona per descarregar el programa de descarregues d'ells. Si vols descarregar el programa directament, ves a la pagina de l'autor, l'enllaç ho tens al principi de la descripció del programa de softonic que estas mirant.
 
23 Maig 2012
61
0
0
27
Catalunya
www.wix.com
#3
Viper said:
Softonic des de fa temps ja que no et dona el programa directament, si no que sempre et dona per descarregar el programa de descarregues d'ells. Si vols descarregar el programa directament, ves a la pagina de l'autor, l'enllaç ho tens al principi de la descripció del programa de softonic que estas mirant.
Gràcies :çsi: , però és una llàstima perquè hi han autors que no et deixen descargar el programa :çno:
 
28 Novembre 2014
1
0
0
#4
I examine what you trying to say, but i think this post need to be more comments about the topic that initial started. Hope you understand. regards.
Because like this forum
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Primera norma per mantenir el PC net de merdes: NO descarregar res de softonic.

Softonic en els seus inicis era un bon lloc per torbar programes, actualment és un cau de merda, no pel programes, sino pel que hi posen ells. Si t'interessa un programa millor investigar qui la fet i descarregar-lo de la pàgina de l'autor.