RAM Kingstone.

Fritz

Capgròs
9 Maig 2014
58
0
0
#1
Hola a tothom.

Me fixat en algun post que es critica bastant a la RAM de la marca Kingston. El pC que tinc al cap comprar-me està equipat amb RAM_16Gb_DDR3_1600MHz Kingstone Hyper_x (4x4Gb_DDR3_1600MHz).

Que en penseu?

Moltes gràcies.

Salut.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Hola Fritz. Personalment opino que Kingston és una bona marca però com totes les marques tens memòries més ràpides i més lentes. Concretament la gamma Hyper X acostuma a ser la gama de memòries més ràpides i per tant crec que és una bona tria. Tens moltes altres marques avui en dia que competeixen amb qualitat preu i que potser serien més barates amb la mateixa latència CAS i RAS però les Hyper X personalment m'agraden. Recomanable que portin disipador. Crec que aquesta gamma ja ho porta
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
No es que sigui una marca dolenta, que no ho es, es que la seva gama Hyper X, que venen com a memòria d'alt rendiment, no es pas tant. Per comprar memories d'alt rendiment hi han altres marques millors, que es dediquen principalment a això. Corsair, G.Skill, OCZ, etc... Jo he comprat varies G.Skill i molt content amb elles.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Kingston no és mala marca, de fet les seves memòries genèriques estan bé de preu i funcionen molt bé.
Saps què et ven per exemple HP si compres memòries per un PC dels seus a la seva web? Doncs Kingston o Samsung amb una etiqueta HP a sobre, això si, el doble de cares ç:D

Per altre banda sobre les memòries d'alt rendiment es podrien discutir moltes coses. Antigament sí que es notaven diferències. Avui en dia depén molt de si tenim un PC AMD o Intel i el chipset. Hi ha casos que dóna més resultat poder pujar molt la freqüència que no pas tenir uns timmings ajustats, i altres casos al revés. Cal estudiar bé quin chipset i processador tenim per treure el suc de l'equip, i tot i així el guany és marginal. Val més gastar-se els diners en un nivell superior de processador que no pas en una RAM.