PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA2

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Aquest fil servirà provisionalment per a parlar sobre temes d'edició fins que no s'hagi reestructurat el fòrum. El deixo fixat per a que ningú el pergui. :çsi:

Es pot parlar de idees, suggeriments, fer preguntes, exposar codi, scripts, programes d'ajuda...; en resum: tot allò relacionat amb el mon de la edició a l'ArmA2

L'últim tema de conversa és sobre afegir banderes i cartells propis a les bases de sortida de les insurgency.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

Sobre les imatges per als cartells, si em dieu les mides que fan falta us en faig (en format .jpg). :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

A veure

http://community.bistudio.com/wiki/setflagtexture

son 200 x 200 pixels, pero es te de fer amb vista.

Arma agafa aquest grafic cuadrat i el deforma per fer la bandera o el escut, el que passa es que aleshores el escut es veu estirat al ample i es veu molt lleig.

Per tant es te d'agafar la bandera o escut en un format normal de bandera, mes ample que llarg i aplicarli una deformació perque encaixi en els 200x200, Ara tindrem el escut deformat com si l'haguessim comprimit per els dos costats. d'aquesta forma, quan Arma torna a estirar el grafic per cuadrar-lo sobre una bandera, desfará la deformació que hem aplicat al encaixar-lo en 200x200 pixels i quedará mes o menys potable.

I ja posats, el escut per el lletrero, a veure si el podem fer sobre fons blanc o en tot cas, del mateix blau del escut, perque així, retallat sobre fons transparent, per vistositat per la textura de la fusta del taulell a on esta posat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

i el mètode que vaig posar en l'altre fil no serveix? per als cartells no ho he provat mai però per a les banderes em va funcionar un cop que feia proves. El recupero a continuació:

1- A Windows

+ busca la carpeta on està la missió a editar (per exemple: user\dokuments\ArmA 2\ missions\ your mission name)

+ copia la textura de la bandera en aquesta carpeta ( mypicture.jpg per exemple)
formats vàlids: .jpg , .paa , .pac !
tamany (pixels HxV): 512 x 256 !


2- A l'editor de l'ArmA

+ situar una bandera (flagpole) sobre el mapa. ( no importa quin tipus de bandera )
>> units/emty/objects/flagpole ( o quelcom semblant)

+ escriure això a la linia "init" de la bandera

this setFlagTexture "mypicture.jpg"
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

balder, si que funciona... pero el problema es que el programa amb el que faig els grafics li passa quelcom i el arma no accepta el jpg que faig. Per aixó demano a veure si algu els pot fer per me. Una bandera en jpg i un cartell en paa
 
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#6
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

aqui teniu un script que he fet jo per iniciar una barrera de artilleria aleatoria a gran escala respecta un objecta anomenat "art" que fara de origen de coordenades.

la zona afectada serà per dececte un quadrat de 500 x 500, però ho podeu canviar dins del codei :çsi: :çsi: :çsi:



artyInit.sqf


//FASE D'ARTILLERIA
_contador1 = 20; //nombre de rondes majors "EDITABLE"

while {_contador1 > 0} do
{
_contador2 = (floor(random 10));
Sleep 2;
Sleep (random 5);
execVM "artMajor.sqf";
while {_contador2 > 0} do
{
Sleep (random 5);
execVM "artMenor.sqf";
_contador2 = _contador2 - 1;

};
_contador1 = _contador1 - 1;
};




artMajor.sqf

iniposX = (getPos art select 0);
iniposY = (getPos art select 1);
dropPosX = iniposX + (random 500);
dropPosY = iniposY + (random 500);
explosiu = "ARTY_Sh_122_HE" createVehicle [dropPosX, dropPosY, 0];
Sleep 5;
crater = "I44_Crater" createVehicle [dropPosX, dropPosY, 0]; //AQUESTA LINIA REQUEREIX L'INVASION I44





artMenor.sqf

iniposX = (getPos art select 0);
iniposY = (getPos art select 1);
dropPosX = iniposX + (random 500);
dropPosY = iniposY + (random 500);
explosiu = "Sh_85_HE" createVehicle [dropPosX, dropPosY, 0];
Sleep 5;
crater = "I44_Crater" createVehicle [dropPosX, dropPosY, 0]; //AQUESTA LINIA REQUEREIX L'INVASION I44
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

Vale!!! gracies

Ara nomes falta:


una bandera amb el escut de cavallers. Pot ser format jpg
un rètol amb el escut de cavallers i el texte "Comunitat catalana de simulació". Te de ser format PAA
Una caratula amb el nostre logo per quan carrega la missió. Tambe en format PAA.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

Kronus said:
Vale!!! gracies

Ara nomes falta:


una bandera amb el escut de cavallers. Pot ser format jpg
un rètol amb el escut de cavallers i el texte "Comunitat catalana de simulació". Te de ser format PAA
Una caratula amb el nostre logo per quan carrega la missió. Tambe en format PAA.
Val, quan pugui t'ho faré, el cartell de les regles te un error, ja et passaré el corregit.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

Aquí us deixo un enllaç sobre l'imatge de carrega del mapa.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... en-picture

Custom Loadscreens
Can be used by putting an image in the mission-folder.

The path is now relative to the mission folder.

Codi:
loadScreen = "pictures\test.paa";
Will work if the picture “test.paa” lies in a sub-folder called “pictures” within your mission-folder.

Images
working image-types are .paa and .jpg

.paa can handle transparency but is big in size
.jpg cannot handle transparency but will achieve good tradeoff between size and quality.

For ArmA2 textures / images generally applies:
- aspect ratio should be 2:1 or 1:1
- pixel resolution should be a number divisible by 2
- currently supported max resolution is 2048 x 2048 afaik

Good pixel resolutions for Loadscreens would be:
2048 x 1024
1024 x 512
512 x 256

Links
TexView 2 is a texture viewer and conversion tool for .paa and .pac files
http://community.bistudio.com/wiki/TexView_2

BI Tools 2
http://community.bistudio.com/wiki/BI_Tools_2

IrfanView is a freeware/shareware image viewer that can view, edit, and convert image files
http://www.irfanview.de/

GIMP is a free raster graphics editor
http://www.gimp.org/

LoadingScreen (how-to) a guide for a more complex variant
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=104552

detailed info on .paa format
http://community.bistudio.com/wiki/PAA
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
Re: PROVISIONAL: Edició de missions i escenaris per a l'ARMA

Tot instalat i funcionant!!! aquesta tarda penjaré la missió al TS perque en Zero la pugui pujar al server

Gracies mil als que heu colaborat amb els gràfics!


Quan ho tinguem tot acabat i rutllant, el seguent pas es fer el mapa insurgency takistan que a la practica es converteix en una barreja de domination i insurgency.