[PROPOSTA] Reorganització de l'estàndard

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#21
A mi això em sembla perfecte: :çsi:

Magnetar said:
Repositori Bàsic:
  • Community Base Addons (CBA).
  • Advanced Combat Environment (ACE3).
  • Advanced Combat Environment Extra (ACEX).
  • ALiVE.
  • RHS Mods: USAF, AFRF i GREF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_USAF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_AFRF.
  • Task Force Arrowhead Radio (TFAR).
  • CC_Icona.

Repositori Opcional:
  • Advanced rappelling
  • Advanced urban rappelling.
  • ASR AI 3: No tothom li agrada que es canvii el comportament de la AI.
  • CC_CUP_LITE: No calen si no es fan servir
  • DAC A3: No cal carregar-lo sempre. Si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Enhanced Movement: Al canviar certs comportaments, si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Helmet Mounted Displays Mod. De fet no sé si s'hauria de treure.
  • LHD_CUP: No calen si no es fan servir
  • Paddle Mod: Casi mai es fa servir.

Repositori de Mapes
  • CUP Terrains Core.
  • CUP Terrains Maps.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#22
He pujat els tres repositoris que heu dit, com a prova. Encara mantindre l'original sencer per si un cas, tot i que sencer els mapes, que ocupen un ou. Però als nous repositoris si teniu tot.

Les tres adreces que heu de incloure a l'Arma3sync son.

Bàsic: http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/repositori_a3sync/1_basic/.a3s/autoconfig
Opcional: http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/repositori_a3sync/2_opcional/.a3s/autoconfig
Mapes: http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/repositori_a3sync/3_mapes/.a3s/autoconfig

Si no sabeu com incloure els repositoris, recordeu que en aquest fil teniu explicat els passos a fer, canviant únicament l'adreça antiga del autoconfig per les tres noves.

Si us fixeu, ara teniu a bàsic unes carpetes que inclouen els fitxers de compatibilitat entre RHS i ACE3, per si algun cop, només de forma temporal per cap bug, s'ha de llançar sense un o l'altre addon.

Com que els addons son els mateixos, no haureu de baixar tots de nou, nomes els mapes, i poca cosa mes, però recordeu ficar els tres repositoris.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
97
48
#23
Hola, proposo renombrar el tercer repositori de Mapes a CUP i incloure tot el CUP, es a dir, unitats, armes i vehicles, apart dels mapes, i els addons de compatibilitat de l'ACE3, em farieu un gran favor de cara a la gran campanya que tinc prevista i futures missions, i suposo que no només a mi.

Que en penseu?

:çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#24
Una gran millora!

Jo crec que repositori Mapes és millor que sigui així, doncs hi podem incloure altres mapes que no siguin del mod CUP. Per exemple el de Kunduz que hem fet servir sovint.

En qualsevol cas, la idea general es evitar l'ús dels addons de la CUP degut a la seva baixa qualitat excepte en casos imprescindibles, com són els mapes o l'LHD.