Problema micro

4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#1
Tinc un problema amb el micro dels meus cascs. El cas és que quan vull parlar pel micro, tant pel ts com per la gravadora de sons no funciona. En canvi quan poso música als auriculars, el micro grava aquesta música. O sigui que el micro només grava la música que poso als auriculars. :çno:

Però el més sorprenent és que els primers mesos després de comprar-los si que funcionaven correctament! :çboix:

He fet tot el possible per trobar el problema, però no me'n surto, si algú em podria ajudar, estaria molt agraït.

Salutacions :çseny:

Per cert tinc windows xp, no sé si us podria ajudar això.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Has comprobat que tinguis el connector del micro a l'entrada de micro i el dels auriculars a l'entrada corresponent?

Potser és obvi però a vegades els problemes incomprensibles vénen de cosesetes així...

També podria ser que se t'haguèssin trencat o que tinguis algun mal contacte, un creuament de cables, ves a saber.
Has probat d'utilitzar-lo amb algun altre ordinador?

Sort!
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#3
Els connectors tots estan col·locats correctament. Per altra banda, ja ho he provat amb amb tres ordinadors, i cap dels quals ha funcionat. Al final crec que és un creuament dels cables.