Presentació i dubtes!

Anthas

Nou usuari
21 Juny 2015
28
0
0
#1
Hola, perdoneu que escrigui aqui però no sabia ben bé on posar-ho...

En primer lloc em presento. Em dic Anthas i estic interessat en formar part de la vostra comunitat, però em sorgeix un dubte

Veig que la majoria de partides del arma son els dilluns a les 22, just a l'hora a la que jo acostumo a arribar a casa... una mica just... Voldria saber si això és sempre aixi o també jugueu altres dies?

Doncs res, moltíssimes gràcies i a veure si podem jugar junts ben aviat!
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#2
Benvingut!

Normalment també juguem els divendres i comencem una mica més tard. Tot i que el dilluns és el dia oficial i per tant el dia que ens reunim més gent.
 

Anthas

Nou usuari
21 Juny 2015
28
0
0
#3
Ep, gràcies per contestar tant ràpid!

Ok, els divendres segurament podria participar molt més sovint. De totes maneres, hi ha algun problema si no pots jugar totes les setmanes? Quina política teniu en aquest sentit? (sé que hi ha clans amb assistència obligatòria, per això pregunto...)
 
24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#4
Anthas said:
Ep, gràcies per contestar tant ràpid!

Ok, els divendres segurament podria participar molt més sovint. De totes maneres, hi ha algun problema si no pots jugar totes les setmanes? Quina política teniu en aquest sentit? (sé que hi ha clans amb assistència obligatòria, per això pregunto...)
No hi ha cap problema si no pots venir sempre. T'apuntes a les partides que pots venir i ja està.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Benvingut siguis company. Tot i que estic de vacances et faig una resposta ràpida i ja la resta de companys t'ho explicarà amb més detall. No hi ha un mínim d'assistència obligatòria però si que recomanem avisar sempre que no es pugui o s'estigui un periode més llarg de temps sense poder assistir (ni participar al fòrum). Un altra fòrmula que tens es per aquelles missions que ho permetin entrar un xic més tard de les 22:00 (demanan-t'ho al fòrum es pot planificar perquè pugui formar part de la missiò)
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. El simulador que fem servir es l'ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.