Preparat per defendra la terra

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#1
BONES
Estic cansat de vola am castella,us e trovat i no e dubtat amb allistarme.Soc de un altre ascusdra ESV,pero suposo que no interferira.Volo amb IL-2 sempre de roij ia pugue ser amb avions rusos (soc dulentisim i em perdo).Soc de lleida i ma orgulleis vola i expresarme am CATALA



:çseny:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
chin-chan said:
BONES
Estic cansat de vola am castella,us e trovat i no e dubtat amb allistarme.Soc de un altre ascusdra ESV,pero suposo que no interferira.Volo amb IL-2 sempre de roij ia pugue ser amb avions rusos (soc dulentisim i em perdo).Soc de lleida i ma orgulleis vola i expresarme am CATALA



:çseny:

Benvigut, Sinchan

Com veuràs, ja ens estem preparant per fer la transició al nou il2-sturmovik : Cliffs of Dover ambientat a la batalla d'anglaterra.

Pasa per el forum del il2 i sol.licita ingrés al esquadró 54 RAF. (Bè, tambè anem de rojos i hem embarcat un fotiment de spitfires i hurricanes a Murmansk, es a dir, si voles de roig en escenaris de principis-mitjans de la guerra, els aparells que volem no et tenen de venir de nou.) Si creus que els teus coneixements no son complerts en algun area, estas de sort perque tot just avui a les 16:00 comença un curs de formació bàsica de combat. En el forum de l'academia del il2 pots veure el temari i el que es farà en ells. Si per el contrari, ja ets un pilot veterà, i el contingut de l'academia ja el vas deixar enrere, el Konrad von Hof cap de l'esquadrò, t'evaluarà i si ho considera OK ja t'asignarà avió, numeral i posició al esquadrò.

a part d'aixó, el que ens interesa es pasar-ho el millor possible, volant qualsevol cosa que dispari! :çamor:

Ja ens veurem al aire !!!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.

P.D: Doncs en principi no hi havia cap problema, però els ESV (Eskadrilya Serafimov) volen IL2, el que planteja un problema, al HL (Hipperlobby) o portes el TAG d'ells ESV_ o portes el nostre CC_, i al Team Speak lo mateix, aixi que em temo que tindràs que decidir on vols volar. Ja se que es una putada, però es realment un problema.
P.D2: Nomes un apunt, instal·lat un corrector ortogràfic al navegador, perquè fas mes faltes ortogràfiques i gramaticals que jo, i això ja es dir ç;) :çsi:
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#4
P.D2: Nomes un apunt, instal·lat un corrector ortogràfic al navegador, perquè fas mes faltes ortogràfiques i gramaticals que jo, i això ja es dir


BONES:
E llegit tots els requesit abans d'allistarme.Cuan anava al cole "El rezo matinal,Los vuenos dias i el que hustet se lo pase vien" encara eren vigens.Pero SI em ting que instalar el correcto ç?|

P.D: Doncs en principi no hi havia cap problema, però els ESV (Eskadrilya Serafimov) volen IL2, el que planteja un problema, al HL (Hipperlobby) o portes el TAG d'ells ESV_ o portes el nostre CC_, i al Team Speak lo mateix, aixi que em temo que tindràs que decidir on vols volar. Ja se que es una putada, però es realment un problema.

.Els ESV no estan mol actius . i no ting cap problema per utilitza el CC.Si estaveu per HP podrieu veure que als que estavem mes conectats, eram jo, i ESV espinone (el meu istructo) i ara sa pasat als III/JG52.Cuan vola amb nosaltres porta ESV i cuan o fa amb els altres el JG .Soc catala i ting mol cla on es la meva trichera. :prot: