Pre-compra de Nevada Test & Training Range Map

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Ja han passat "two weeks"???? ç?|

[youtube]10h71xyU6C4[/youtube]

Desde avui ja es pot realitzar la precompra del nou mapa de Nevada NTTR, sembla ser que la sortida d´aquest està prevista per a finals de Novembre, per tant, els fans d´aquest simulador tindrem un final d´any "mogudet" entre la sortida a finals d´aquest més del DCS 1.5 amb el nou motor gràfic entre altres coses, i el nou mapa per a finals de Novembre.....:çamor: , sempre a l´espera de les variacions que hi puguin haver en el calendari, tot i que com tots sabeu, ED es caracteritza entre moltes altres coses per cumplir estrictament els plaços d´entrega... ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D .
Ara faltarà veure que han implementat i que no, que funciona i que no...i un llarg etc. que ens anirem trobant pel camí.
Si es fa la precompra abans de l´1 d´octubre es tindrà, a part d´un 20% de descompte, accés a dos campanyes RED FLAG, una amb amb l´F15 i l´altre amb l´A10C.

Aqui teniu l´enllaç de la pàgina de ED.

I aquí el texte íntegre de la Newsletter d´avui:

The Fighter Collection with Eagle Dynamics are happy to announce that DCS: NEVADA Test and Training Range Map is available for pre-purchase from the DCS e-shop
DCS: NEVADA Test and Training Range Map will sell for $49.99 in November 2015. Pre-purchase now for $39.99 and save 20%!
The Nevada Test and Training Range (NTTR) has the largest contiguous air and ground space available for peacetime military operations in the free world. The NTTR land area includes simulated air defense systems, mock airbases, and several target ranges. The NTTR was also used for nuclear testing. Today, it is home to RED FLAG and other military exercises that include countries from around the world. The NTTR map for DCS World 2 includes Nellis AFB, Creech AFB and the infamous Groom Lake AFB (aka Area 51). This map also includes the city of Las Vegas, McCarran International Airport, and Hoover Dam.
Key Features of DCS: NEVADA Test and Training Range Map:
• 366,000 sq. kilometres that covers portions of Nevada, Utah, Arizona and California.
• Highly detailed modelling of Nellis Air Force Base, Creech Air Force Base, McCarran International Airport, and the Area 51 facility.
• Hoover Dam and Lake Meade.
• All VOR and VORTAC radio navigation beacons.
• High resolution mesh and textures around the detailed airbases.
• The entire NTTR airspace as well indication of all sub-ranges.
• Las Vegas, Pahrump, Mesquite, Moapa, Indian Springs, Boulder City and other cities and towns in and nearby the NTTR. This also includes all major roads, railways, and power lines.

For those that pre-purchase prior to October 1st, 2015, you will receive a 20% discount and two free Red Flag campaigns (one for the F-15C and one for the A-10C). For those that pre-purchase between October 1st and the Open Alpha release in late November, you will receive a 20% discount and one free Red Flag campaign. Both of these options also include a 20% bonus savings on future purchases at full price.
Note: Customers that purchased DCS: A-10C Warthog while it was in beta (prior to February 21st, 2011) will be provided this map for free!

Salut i ales

Kopant
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Per fi! :çsi:

Tot això però em porta a un sèrie d'interrogants. Jo pensava que el mapa de Nevada seria específic pel motor EDGE ja que inclouria millores específiques d'aquest motor. Si anuncien una pre-compra pot voler dir:
-Que EDGE esta molt a prop.
-Que l'anunciada versió 1.5 tindrà elements de l'EDGE.
-Que el mapa de Nevada funciona amb el motor actual.

La veritat és que aquests ruskies confonen bastant :çboix:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#3
rush said:
Per fi! :çsi:

Tot això però em porta a un sèrie d'interrogants. Jo pensava que el mapa de Nevada seria específic pel motor EDGE ja que inclouria millores específiques d'aquest motor. Si anuncien una pre-compra pot voler dir:
Pel que jo tinc entés, EDGE vindrà dins la 1.5 aquest setembre, no es podia considerar 2.0 precisament perque no hi incluien el mapa de Nevada i evidentment el multicrew.

rush said:
-Que EDGE esta molt a prop.
Home...potser ara si que son "two weeks" ç:D ç:D ç:D

rush said:
-Que l'anunciada versió 1.5 tindrà elements de l'EDGE.
Doncs el que deia....aqui en un post antic ho comentava...

Autor: Kopant » 28 jul. 2015, 10:35

Doncs bé, després del video d´en Wags per streaming d´aquest diumenge, tot i que no el vaig veure, i segons el que expliquen en altres fórums. El resum del que diuen que va dir és el següent:

Aques setembre hauria de sortir la versió dcs world 1.5 que portarà tot el que estava previst a la 2.0 excepte la capacitat multimapa. És a dir, la 1.5 és la 2.0 però sense Nevada. Aixó suposarà totes les novetats i millores en l´editor, a la vista satèl.lit al mapa, als triggers, en el comportament de la IA, en el GUI, en la unificació a un sol exe, en el canvi a dx 11, en la millora de rendiment i fps, en la millora de la visibilitat, efectes hombres i llums i en la llista de bugs corretgits.
L´albatros sortiria també al setembre en la seva versió C, i més endavant la versió ZA per el mateix preu.

rush said:
-Que el mapa de Nevada funciona amb el motor actual.
Crec que no... :çulle:

rush said:
La veritat és que aquests ruskies confonen bastant :çboix:
+1000
ç;)

I ara el dubte esta en:

1-pre-compra ja? amb el conseqüent descompte i les dues campanyes red flag incluides

2-quan surti? pagant els 50€ que val?

3-a les rebaixes de nadal??? (que no se si aguantaré tant........ :çulle: )
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Dius que no tindrà la capacitat multimapa al post... de fer jo tenia entès que la 1-5 era pel multicrew per poder treure L-39 i altres coses de tercers, i que l'EDGE es deixava per més endavant...

En fi, sigui el que sigui ho disfrutarem!

Jo crec que el compraré ara. Estic cansat de volar al Caucas.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#5
rush said:
Dius que no tindrà la capacitat multimapa al post... de fer jo tenia entès que la 1-5 era pel multicrew per poder treure L-39 i altres coses de tercers, i que l'EDGE es deixava per més endavant...

En fi, sigui el que sigui ho disfrutarem!

Jo crec que el compraré ara. Estic cansat de volar al Caucas.
Aixo deien quan van anunciar la sortida de la 1.5, que no hi hauria mapa nou encara. Però després de l´anunci de la sortida del mapa de Nevada, aquesta idiosincràsia no durarà ni 2 mesos....

Ruski rules.... ç?|

Jo crec que també m´el compraré... ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Kopant said:
rush said:
Dius que no tindrà la capacitat multimapa al post... de fer jo tenia entès que la 1-5 era pel multicrew per poder treure L-39 i altres coses de tercers, i que l'EDGE es deixava per més endavant...

En fi, sigui el que sigui ho disfrutarem!

Jo crec que el compraré ara. Estic cansat de volar al Caucas.
Aixo deien quan van anunciar la sortida de la 1.5, que no hi hauria mapa nou encara. Però després de l´anunci de la sortida del mapa de Nevada, aquesta idiosincràsia no durarà ni 2 mesos....

Ruski rules.... ç?|

Jo crec que també m´el compraré... ç;)
Ja el tinc.... bé no, ja he pagat, tenir-lo a veure quan el tindrem... ç:D