Per implementar a RHS?

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Veient el video diria que te truc. No es mou en realitat, el que han fet es un stopmotion, com amb les pel·lícules d'animació amb plastilina. Quan veig el vídeo es la sensació que em fa, li noto vaja. Em puc equivocar per això hi han coses que em fan dubtar que pugui ser stopmotion.

Per cert, si ho vols per Arma 3 tens això ç;)
http://www.armaholic.com/page.php?id=25551

I a la realitat això ç:D

[youtube]XVJTGLL2SnI[/youtube]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#3
Vaja, llegint l'article jo diria que no deu ser stopmotion, però tampoc hi entenc massa.

Sería injusto atribuir a la impresión 3D todo el mérito. Aparte de diseñarlo, sus creadores en Michael Sng’s Machination Studio han pintado a mano cada pieza y las han ensamblado todas junto a servomotores, circuitos, luces y baterías en un conjunto que mostrarán al público en la próxima feria Comic Con de Nueva York, en octubre de este año.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Stop motion o no és una maqueta molt guapa amb un treball de pintura molt bó! :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Realment he hagut de mirar el vídeo diverses vegades perquè ha fet molt bona feina de pintura i la primera vegada pensava que era un render però després m'he fixat bé amb el fons i realment està molt detallat per ser un render. El moviment sembla fet per animació de fotogrames per la manca de fluïdesa però això no vol dir no sigui fet amb servo motors i per com estigui engranat faci aquest aspecte de no ser fluid. L'altre cosa que podria ser es que hagi barrejat alguna part "stop motion" perquè tot i tenir-ho tot amb servos encara no estigués a punt per fer un vídeo promocional.

De totes maneres en qualsevol cas la feina es molt bona. Un dels primers projectes que em va passar pel cap en tenir la impressora 3D va ser fer un de semblant però basat en un robot de Patlabor un dels meus preferits "HL-96 "Tyrant 2000" , sé que no es cap bellesa però sempre he tingut fascinació per aquest model i encara avui en dia espero veure un d'aquests en una obra civil treballant :p

Per cert els paios americans del vídeo son els homòlegs de torrente però a la texana ç:D