Patxanga remake! (DIMARTS 24)

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Per a aquesta setmana xafogosa d'estiu, tal i com fan les televisions, us proposo viure la reposició d'una missió que va esdevenir un clàssic des del primer moment que la vam probar:



La guerra ja s'ha acabat i ara la ciutat està plena de melenuts, ganduls i maleantes. S'ha de fer neteja!


En aquesta patxanga encarnarem un grup de membres del cos de policia de Chernogrosk que, al més pur estil Charles Bronson, hauran de fer respectar la llei.

La missió és fàcil i curteta. Animeu-vos!

Requisits: Arma2 (sense add-ons) o Arma Free.
ATENCIÓ! llegiu-ho bé: dimarts 24 de juliol (demà :mrgreen: ) a partir de les 22:15.

Recordo que es compatible amb arma free, de manera que qui no s'anima es perquè no vol!

Apunteu-vos, si us plau, per a fer recompte d'efectius. Els primers a apuntar-se esculliran primer el rol (si, ja se que tots voleu ser liders per això ho faig així...)

:tomsom:

Inscrits:
1- Tofolo
2-Viper
3-ZeroQ
4-Jaumem
5-Diplock
6-Senglar
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Si la missió surt tan bé que la enllestim en poc temps, per a després mirarem de batallar una estona a la 2GM amb el I44 o fugir d'uns zombis amb el dayz, depenent del que desitgi la clientela (vosaltres). Així doncs, tingueu els MODS corresponents actualitzats i llestos per a fer servir! :çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#8
Jo també m'apunto, tot i que no sé si podré ser-hi tan aviat, si no puc m'afegiré a les que feu després.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#11
Ahir va anar prou bé! Tot i que no vam evitar els danys materials a la benzinera si que vam poder rescatar els hostatges. Després amb la missió sorpresa ja ho vam tenir més fotut. Els mafiosos aquells ja no eren una colla de hooligans si no més aviat uns professionals i ens van matxacar en un 3 i no res. Potser ens hagués anat bé requisar el humvee artillat. Al cap i a la fi som l'autoritat i podem fer el que vulguem! ç:D

Ja recuperarem la missió en una altra ocasió i a veure si la finalitzem emb èxit!


A continuació una foto dels moments més tensos de la nit: el lider mirant per on anar mentre la resta del equip alfa petavem la xerradeta... :mrgreen:


:çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#12
Aquí una altra foto, més trista, del lloc on ens van acribillar... :çno:



Jo crec que vam ser victimes de la super-IA que ens va disparar a través del forat petitó del mur. En cas d'haver de repetir l'assalt en el futur potser seria recomanable una mica més d'observació de l'objectiu i preparació.