Patxanga dijous 21 de juny

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
The Matrix



Com podeu suposar està basada amb la trilogia de Matrix. :mrgreen:

Missió: Som un grup de supervivents que es conecta a Matrix per rescatar de les mans dels "Agents" el capità de la nau Polaris. Ens hem de moure ràpid, la ciutat està plagada d'Agents que faràn l'impossible per acabar amb nosaltres. Després hem d'arribar a un helicòpter per escapar a un lloc segur.

Situació: Com que és Matrix, podem disposar de tota la potència de foc que volguem. Els Agents no son "persones" normals, cal molt més que uns quants dispars per acabar amb ells.

Ja sabeu que dins Matrix hi ha dues normes clares:
-Si et mors a Matrix mors a la realitat (s'enten que no hi ha respawn)
-No t'enfrontis mai tot sol contra un Agent ç;)
Viurem l'aventura d'assaltar la xarxa el proper dijous. La missió es llençarà a les 22:30 amb estricta puntualitat però a partir de les 22:00 estarem escalfant motors i practicant punteria amb alguna altra coseta. Animeu-vos!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
El vas provar quan encara es neixia armat? Ara és la hostia, apareixes i només tens una llanterna (sense piles ç:D ) un bendatge i una dosi de calmants.

He arribat a acumular una aks, dos pistoles, una bossa de sang, destral i ganivet de caça, bruixola i rellotge i va i em mato al caure d'un edifici... :çno:

Ara he hagut de començar de zero de nou.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#12
Al final com que érem pocs vam fer una mica de DayZ. Us comento com va anar ç:D :

Primer érem el Balder i jo. Ell ja és tot un supervivent i portava armes, menjar, beguda, etc. Jo portava un nou personatge, per la qual cosa només tenia unes aspirines per el mal, un vendatge, i poca cosa més, completament desarmat. Jo vaig aparèixer per la zona de Kamenka, ell era al nord de Elektrozovadosk, una mica a l'altra punta. Després de morir jo més d'una vegada, tot i prendre les màximes precaucions, vaig continuar cap al nord, la idea era trobar-nos a un punt intermig en mitat del bosc, on la presència de Zombies és menor, i també d'altres jugadors, tot i que en vaig trobar dos per el camí, que per sort eren pacífics (desarmats és un terme més apropiat ç:D ). Al cap d'una estona es conectà el Víper, que va aparèixer a la mateixa zona que jo, però ja era massa enfora com per fer marxa enrere o esperar-lo. Al final, quan estava a pocs centenars de metres del Balder, vam sentir un tret, vaig començar a córrer i pum, un dispar al cap em deixa fora de joc, després de més d'una hora de caminar i caminar :çno:
Poc després va arribar el Víper a la mateixa zona, i es va trobar amb el Balder, però no van veure al que em va matar. No sé ben bé que van fer a partir d'allà, sé que cercaven aigua i que no en trobaven ç:D
http://www.teamplayergaming.com/attachm ... 2-.jpg.att
Aquí teniu un mapa de Chernarus, Kamena és abaix a l'esquerra, i Elektrozovadosk a l'est de Chernogorsk, ens vam trobar més o menys a mig camí entre Kozlovka i Balota.

Després vaig aparèixer, per variar, a Elektrozovadosk. Vaig estar de sort perquè el ZeroQ va aparèixer a la mateixa zona, i ens vam trobar ràpidament. Tot seguit es conectà el Senglar també al port de la mateixa ciutat, com nosaltres, a més ell portava pistola. Després d'esquivar un parell de zombies, vam arribar arrosegant-mos a una petita caseta de vigilància, on vaig trobar una destral :mrgreen: . Vam seguir cap a la ciutat, tot el temps amb el cos a terra, bastant bé. L'objectiu era trobar un arma per al ZeroQ i després aigua i menjar per sortir de la ciutat. Vam entrar a una casa i allò va ser una loteria: un rifle, munició, beguda i menjar çXD

Degut a un bug del joc el ZeroQ es va trencar una cama al baixar les escales, i al cap de pocs minuts, els Zombies ens van descobrir. El Senglar es va amagar a una espècie de complexe amb contenidors de càrrega, i el ZeroQ va perdre la conexió, i va desaparèixer, amb tot le que portava a sobre. De rebot a mí en van descobrir, però amb la destral em vaig desfer d'uns quants Zombies fàcilment. Quan es va calmar la cosa vaig anar on era el Senglar i una muntanya de zombies morts al seu voltant ç:D . Van arribar més zombies i a destralades i dispars més o menys en sortiem, però també vam cridar l'atenció d'un jugador armat, probablement el de abans, que va matar al Senglar. Jo vaig conseguir escapar, amb ossos trencats i menys d'un litre de sang.

I ara m'he quedat per allà, sense poder aixecar-me i amb la visió borrosa. A veure si a la pròxima algú pot passar-se per Elektrozovadosk i donar-me uns espaguettis ç:D ç:D ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
Que cabrons els humans, son pitjors que els zombis! ç:D

Jo m'he conectat un minut per a mirar si el tema del squad funciona i he volgut canviar les cantimplores de l'inventari a la motxila i n'ha desaparegut una. :çno:

Vaig a fer un raid per Bor a veure si trobo algun tipus de beguda... ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15