Pantalla de color verd

3 Juny 2011
783
0
0
#1
Hola a tots.

Tinc un PC de gama mitjana-baixa, l'any passat vaig reinstalar windows i de cop i volta la pantalla es va posar de color verd, un verd que feia mal als ulls, fins i tot el logo de Windows al carregar es veia de color verd. Algunes coses de color violeta. El cas es que fart, i pensant que era cosa del meu CD de Windows, vaig instal·lar Ubuntu. Es veia tot bé, els colors perfectes i sense problemes.

Avui he volgut tornar a W7, i torna a estar tot de color verd. Ni tan sols es el mateix CD. He provat una altra distribució de Windows desde USB i segueix igual. O sigui que és el PC, deu ser alèrgic a Windows.

Si es desinstal·len els drivers de la gràfica canvia a un verd i violeta molt mes suaus, almenys pots mirar la pantalla sense quedar-te ceg. Tant amb la integrada com amb la PCI-E passa el mateix.
Característiques del meu PC:

Placa base ASUS M4a88td-v evo/usb3
Gràfica Sapphire HD 4670 1GB DDR3
4 GB de RAM
Processador AMD QuadCore norecordoquin

Alguna idea? ç?|
 
3 Juny 2011
783
0
0
#2
Sol·lucionat, el PC es descarregava tot sol uns drivers que no eren :çboix:

Perque aquest post no sigui del tot inútil us deix-ho aquest enllaç. Es tracta d'una web on et pots descarregar en un sol arxiu tots els típics programes que necessitam, per la qual cosa no els hem de cercar ni instal·lar un per un :çsi:
http://ninite.com/

Estàn tots a les seves darreres versions, no es descarreguen toolbars ni porqueria.