MOB Socket 2011-V3 (x99) i memòries DDR4

nilskate

Nou usuari
30 Juny 2015
6
0
0
31
Barcelona
#1
Bones a tots!

Fa uns mesos que em vaig cambiar d'ordinador, al final vaig decidir tirar pel dret i comprar algo d'ultima generació que em dures mínim 10 anys com l'antic quad core.

la meva pregunta es si algú d'aquí ha fet aquest salt i si ha notat problemes de rendiment i quines configuracions específiques utilitza.

gracies i salut!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
No l'he fet.

Pensar que un equip durarà 10 anys és força optimista... per molts diners que t'hi gastis, si l'evolució segueix igual que ara un PC cutre de 10 anys li passarà la ma per la cara al millor PC que puguis fer en l'actualitat.
 

nilskate

Nou usuari
30 Juny 2015
6
0
0
31
Barcelona
#3
era un dir home, òbviament amb l'evolució d'avui en dia no durarà 10 anys però et puc assegurar que per molt que evolucioni seguirà sent útil per a un ús estàndard de videojocs
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Jo he canviat a 2011-3 i DDR4 i no tinc cap problema de rendiment/configuració. Al contrari, per simulacions numèriques es noten les noves extensions AVX2 (especialment si es fan servir llibreries tipus MKL). Això si, els processadors tenen un consum més elevat.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Doncs desafortunadament no he tingut el plaer de poder provar l'arquitectura del socket 2011. Encara vaig amb un i7 de socket LGA1155. Pel que veig t'has muntat una màquina prou decent però personalment ampliaria la gràfica quan tinguis ocasió de fer-ho (i necessitat) i si hem sobrés la pasta hagués comprat la ram de Corsair com la Corsair Dominator Platinum. Quins tipus de problemes tens?

Des del meu punt de vista es important que si tens problemes d'estabilitat i rendiment dediquis una estona a configurar manualment el paràmetres de la teva RAM a la BIOS.